۲۱ نکته آرایش برای دختران عینکی _ بخش سوم

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. ۲۱ نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

آرایش کردن

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. 21 نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

16. خط چشم گربه‌ای

این نکته برای عینکی‌ها مناسب است چون بسیاری از ماها فراموش می‌کنیم که می‌توانیم با خط چشم بازی کنیم. کمی خط چشم خود را به سمت بالا بیاورید و کاری کنید که خط چشم گربه‌ای شود. در این حالت چشمان شما خوب دیده می‌شود.

17. فر مژه

نمی‌خواهید از ریمل استفاده کنید؟ نگران نباشید، می‌توانید از فر مژه استفاده کنید و تقریبا همان اثر را هم ببینید!

روشن کردن زیر چشم

18. زیر چشم را روشن‌تر کنید

کمی کرم های‌لایتر یا کمی پودر می تواند زیر چشمانتان را روشن‌تر کند و باعث شود چشمانتان بهتر به نظر برسند. البته تنها کمی استفاده کنید و بعد هم اثرش را ببینید!

19. چهره خود را خوب نشان دهید

زمانی که عینک به چشم دارید، سخت بتوانید کاری کنید که چشمانتان بیشتر از بقیه جاهای صورت به نظر برسند. اما می‌توانید از فونداسیون خوبی استفاده کنید و پوست خود را برجسته کنید و چهره خود را زیبا نشان دهید!

20. گونه را هایلایت کنید

گونه‌های شما بخش مهمی از آرایش صورتتان را تشکیل می‌دهد. آنها را فراموش نکنید. از یک های‌لایتر سبک استفاده کنید یا حتی یک فونداسیون سبک‌تر روی گونه به کار ببرید تا آنها را برجسته کنید.

21. ریمل دوگانه

در نهایت، استفاده از ریمل دوگانه می‌تواند کاری کند که چشمانتان خوب به نظر برسد. دست کم دو بار روی چشمتان ریمل بزنید تا این که چشمتان خوب دیده شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر