ماهان شبکه ایرانیان

توموری که سلامت بانوی باردار فوتبال آمریکار ا به خطر انداخته

لاوئرن هالیدی بانوی فوتبالیست آمریکایی، سال گذشته و با اتمام مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ زنان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا خودش را بیش از پیش وقف خانواده اش کند. او که در بازی فینال تیمش مقابل چین، یکی از گلهای آمریکا را به ثمر رسانده بود، به قصد مادر شدن در آینده ای نزدیک از فوتبال خداحافظی کرد ولی خبر نداشت که چه اتفاقی در کمین اوست.

  آمریکا

لاوئرن هالیدی بانوی فوتبالیست آمریکایی، سال گذشته و با اتمام مسابقات جام جهانی 2015 زنان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا خودش را بیش از پیش وقف خانواده اش کند. او که در بازی فینال تیمش مقابل چین، یکی از گلهای آمریکا را به ثمر رسانده بود، به قصد مادر شدن در آینده ای نزدیک از فوتبال خداحافظی کرد ولی خبر نداشت که چه اتفاقی در کمین اوست.

حالا لاوئرن و همسرش جرو هالیدی (بازیکن بسکتبال تیم نیواورئلان پلیکانز) درانتظار تولد فرزند دخترشان که در ماه اکتبر متولد خواهد شد هستند ولی همه چیز طبق روال و شیرین و دلنشین نیست. چرا که در یکی از تست های پزشکی، یک تومور مغزی در جمجمه این مادر باردار مشاهده شده که به عمل جراحی نیاز دارد.

بانوی فوتبالیست آمریکایی

طبق گزارش منتشره در روزنامه نیو اورلئان تایمز، این بانوی فوتبالیست، شش هفته بعد از زایمانش برای برداشتن این تومور، زیر تیغ جراحی خواهد رفت. او که درحال حاضر با همسرش در نیواورلئان زندگی می کنند، در روزهای آتی به کارولینای شمالی نقل مکان خواهند کرد تا بدین ترتیب به پزشکان معالجش نزدیک تر شود. همسر لاوئرن دراین باره گفته:« لاوئرن چند روز خوب است و بعضی روزها بد. او یک زن جنگجو است و خیلی سرسخت تر از چیزی است که فکرش را می کردم. به همین خاطر هم بود که من با او ازدواج کردم. تنها کاری که حالا ودر این شرایط از دست ما برمی آید دعا کردن است.» 

بنابر اعلام پزشکان، کودک لاوئرن که به زودی متولد خواهد شد مشکلی ندارد و کاملا سالم است اما این مادر باردار ورزشکار سردردهای زیادی را تحمل می کند و سمت راست صورتش خواب رفته است.

تیم ملی آمریکا

لاوئرن هالیدی بعد از 4 سال حضور در لیگ دانشگاهی فوتبال با پیراهن دانشگاه UCLA (درطول سالهای 2006 تا 2009)، در سال 2009 به پالی بلوز پیوست و در لیگ حرفه ای به میدان رفت و در فصل 11-2010 پیراهن بوستون بریکرز را پوشید و بین سالهای 2013 تا 2015 نیز برای اف.سی کانزاس سیتی بازی می کرد. 

او در 133 دیداری که با پیراهن تیم ملی زنان آمریکا برگزار کرد، 24 گل به ثمر رساند و دو مدال طلای المپیک (در المپیک 2008 پکن و 2012 لندن) و یک قهرمانی در جام جهانی زنان (کانادا 2015) و نایب قهرمانی در جام جهانی (آلمان 2011) و مدال نقره بازی های پانامریکانو (ریودوژانیرو2007) را در ویترین افتخاراتش می بیند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان