واکنش سازمان لیگ به برگزاری داربی مازندران بدون حضور تماشاگران بابلی

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک می‌گوید تاکنون از سوی هیات فوتبال استان مازندران درباره ممنوعیت حضور تماشاگران خونه به خونه در بازی با نساجی، نامه‌ای به صورت مکتوب نیامده است.

واکنش سازمان لیگ به برگزاری داربی مازندران بدون حضور تماشاگران بابلی

به گزارش ایسنا، داربی مازندران بین نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل یکی از دیدارهای مهم لیگ دسته یک فوتبال ایران محسوب می‌شود. سال گذشته در دیدار دور برگشت بین خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. در اواخر نیمه نخست این دیدار بود که تماشاگران دو تیم شروع به پرتاب سنگ به سوی هم کردند و پس از آن با نیروهای برقراری امنیت درگیر شدند. در ادامه این اتفاقات تماشاگران قائم‌شهری که در تنگنا قرار گرفته بودند، با شکستن فنس‌های کنار زمین به داخل زمین هجوم آوردند تا به این ترتیب این دیدار نیمه کاره تمام شود. پس از آن کمیته انضباطی رای جنجالی صادر کرد و رای به پیروزی سه بر صفر خونه به خونه داد، حکمی که اعتراض همه را به دنبال داشت تا پس از فشاری که به این کمیته آمد، آن‌ها رای خود را 180 درجه تغییر دهند و نتیجه دیدار را سه بر صفر به سود نساجی اعلام کنند. همین رای بود که باعث شد خونه به خونه بابل اعلام کند که دیگر حاضر نیست در لیگ دسته یک فعالیت کند تا این تیم تا پای انحلال پیش برود. مساله‌ای که به مرور حل شد و امسال شاهد فعالیت این تیم با سرمربی‌گری جواد نکونام هستیم.

به هر حال به نظر می‌رسد حواشی دیدار برگشت فصل گذشته هم‌چنان ادامه دارد و در حالی که همه خودشان را برای برگزاری این دیدار در هفته چهارم لیگ دسته یک (شنبه یازده شهریور) آماده می‌کنند، شورای تامین استان مازندران اعلام کرد که برای دور نگه داشتن این دیدار از حواشی، اجازه ورود به تماشاگران خونه به خونه در این دیدار که نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان است نمی‌دهد. تصمیمی که اعتراض شدید باشگاه خونه به خونه بابل را به دنبال داشت.

اما در حالی که فردا (شنبه) این دیدار برگزار می‌شود، فریبرز محمودزاده، مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا این ساعت هیات فوتبال استان مازندران این تصمیم را به صورت مکتوب به ما اعلام نکرده‌ است تا درباره آن تصمیم بگیریم. ما این خبر را تنها در رسانه‌ها خوانده‌ایم ولی هنوز چیزی به صورت کتبی به ما گزارش نشده‌ است. امیدواریم این مشکل حل شود تا داربی مازندران به خوبی برگزار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان