تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

تقویت ارتباط وزارت ارشاد و قم برکات فراوانی دارد

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر افزایش و تقویت ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه‌های علمیه و قم تأکید کرد و آن را منشأ برکات فراوانی دانست.

تقویت ارتباط وزارت ارشاد و قم برکات فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی صبح جمعه در دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: مسئولیت وزارت ارشاد بسیار خطیر است که امیدواریم در دوره جدید که فردی مورد تأیید علما و با رأی بالای وزیران به این جایگاه رسیده است منشأ خیر و برکت باشد.

وی با مهم خواندن تقویت ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه‌های علمیه و قم گفت: هر چقدر این رفت و آمدها بیشتر باشد ثمرات و تأثیرات خوبی بر روی اقداماتی که قرار است صورت گیرد خواهد داشت.

امام جمعه قم ادامه داد: در اقداماتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است داشته باشد باید ملاحظاتی را در نظر گرفت.

وی افزود: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آمادگی هر گونه همکاری با برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

آیت الله سعیدی همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد تا در گردهمایی فعالان مردمی جشن‌های دهه کرامت که در شهریورماه در قم برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

سید عباس صالحی نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عرصه‌های مختلف کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آمادگی این وزارتخانه به منظور همکاری‌ در زمینه‌های مختلف با حوزه‌های عملیه و مراکز دینی و فرهنگی قم اعلام کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان