ماهان شبکه ایرانیان

در یک همایش اقتصادی در پاریس؛

سفیر ایران در پاریس خواستار رفع مشکل همکاری بانک‌های فرانسوی شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، خواستار حمایت دولت فرانسه برای رفع مشکل همکاری بانک‌های بزرگ فرانسوی با کشورمان شد.

سفیر ایران در پاریس خواستار رفع مشکل همکاری بانک‌های فرانسوی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آهنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه به ابتکار و دعوت مدف بین المللی (شورای کارفرمایان اقتصادی و تجاری فرانسه) در همایش اقتصادی که روز پنجشنبه  9 شهریور 1396 و با حضور سنمو سفیر فرانسه در تهران، مسئول ایران در خزانه داری این کشور و همچنین نمایندگان بیش از صد شرکت فرانسوی برگزار شد، سخنرانی کرد.

معاون مدف بین الملل قبل از سخنان سفیر ایران اظهار داشت: از حمایت جدی جنابعالی طی دوره خدمتتان از فعالیت های مدف متشکرم. شما دیپلمات بزرگی هستید که توانستید با ظرافت و بصورت حرفه ای روابط دو کشور را که همانند میدان مین بود مدیریت کنید.

وی ضمن اشاره به سفرهای متعدد مقامات سیاسی و اقتصادی دو کشور و همچنین هیات های اقتصادی فرانسه به ایران افزود: شما بعد از مدت طولانی دشواری در روابط دوکشور، برای شرکت های فرانسوی روشنایی لازم را به ارمغان آوردید. بدانید خاطره خوبی از خود به جای گذاشته است.

در ادامه سمینار، سفیر ایران در فرانسه با ابراز خوشحالی از تحولات رو به رشد در روابط با فرانسه اظهار داشت: تلاش ها و ابتکارات شجاعانه مسئولان مدف برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور علیرغم تهدیدها و فشارهای مختلف قابل تقدیر است، اما هنوز در این مسیر معضلاتی از جمله احتیاط بیش از حد بانک های بزرگ فرانسه در همکاری با ایران وجود دارد که رفع آن نیازمند حمایت و ابتکار قوی تر دولت فرانسه است.

آهنی با اشاره به ظرفیت ها، ثبات و امنیت کشورمان افزود: شرکت های فرانسوی برای موفقیت در بازار ایران باید با سرمایه گذاری در طرح ها و انتقال فناوری، همکاری درازمدت با ایران را تضمین کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان