چطور بلندتر به نظر برسید

آیا شما زنی کوتاه هستید که همیشه آرزو می‌‌کردید «کمی قد بلندتر» باشید؟ با وجودی که زنان کوتاه قد بلندتر نخواهند شد، اما راههایی وجود دارد که بلندتر به نظر برسیم.

چطور بلندتر به نظر برسید

سمیرا سرایلو

 

آیا شما زنی کوتاه هستید که همیشه آرزو می‌‌کردید «کمی قد بلندتر» باشید؟ با وجودی که زنان کوتاه قد بلندتر نخواهند شد، اما راههایی وجود دارد که بلندتر به نظر برسیم. بنابراین قصه خوردن را کنار بگذارید و از این تکنیک‌‌های ساده استفاده کنید تا بلندتر به نظر برسید.

صاف بایستید

فرم و شکل بدن تفاوتی شگرفی ایجاد می‌‌کند که در نظر دیگران قد بلند یا کوتاه به نظر می‌‌رسید. صاف و راست ایستادن نه تنها شما را قد بلندتر بلکه هوشیار و جذاب‌تر نشان می‌‌دهد.

کفش پاشنه بلند بپوشید

هر چه پاشنه کفش‌تان بلندتر باشد بلندتر به نظر می‌‌رسید. برای اینکه قد بلندتر شوید بلندترین پاشنه ای که می‌‌توانید به راحتی و با وقار با آن راه بروید را بپوشید. اگر کفش پاشنه بلندتان زیادی برایتان بلند باشد، نامناسب و ناجور دیده می‌‌شوید، و آن بیشتر جلب توجه مردم را می‌‌کند تا بلندی قد شما! اگر واقعا نمی‌توانید کفش پاشنه بلند بپوشید می‌‌توانید کفش‌های لژدار بپوشید با پاشنه متوسط، این طور کفش‌ها هم بلندی مورد نظرتان را به شما می‌‌دهد. حتی پاشنه کوتاه هم یک مقداری قدتان را بلند می‌‌کند.

تاثیر مدل مو

مدل موی شما هم تا حدی روی قد شما تاثیر می‌‌گذارد. مدل مویتان نه باید خیلی گنده و بزرگ باشد نه اینکه کاملا صاف باشد و به سرتان بچسبد.

از رنگها برای بلندتر شدن استفاده کنید

برای اینکه بلندتر به نظر برسید از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید. پوشیدن همه لباس‌ها به یک رنگ با خط‌های عمودی قدتان را بلندتر می‌‌کند. این استراتژی خصوصا با رنگهای تیره خیلی موثر است مانند مشکی و سورمه‌ای. اگر نمی‌خواهید سر تا پایتان یک طرح و یک رنگ باشد، برای اینکه پاهایتان بلندتر به نظر برسد رنگ شلوارتان را با رنگ کفش‌تان هماهنگ کنید. این کار مخصوصا با کفش‌هایی که رنگ‌های طبیعی دارند فوق‌العاده می‌‌شود، مثل، مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، طوسی، خرمایی روشن.

لباس‌هایی با خط‌های عمودی بپوشید

سعی کنید لباس‌ها یا اکسسوری‌‌هایی که استفاده می‌‌کنید خط‌های عمودی داشته باشد. و به شدت از خط‌های افقی اجتناب کنید. خط عمودی خانم‌ها را لاغرتر و بلدتر نشان می‌‌دهد، در حالی که خط‌‌های افقی کاملا بر عکس است. لباسهای یقه هفت بپوشید. لباس‌‌های یقه هفت خطی عمودی ایجاد می‌‌کند و توجه را به سمت صورت جلب می‌‌کند، بنابراین شخص به نظر قد بلندتر می‌‌رسد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان