برنامه های وزارت ارتباطات در دهه امامت و ولایت اعلام شد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تبریک دهه امامت و ولایت از برنامه‌های وزارت ارتباطات به منظور بزرگداشت و تبیین فلسفه غدیر، خبر داد.

برنامه های وزارت ارتباطات در دهه امامت و ولایت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی راسخ معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات با گرامیداشت ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ مسلمین قربان و غدیر، گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین فلسفه غدیر، درک عمیق از پیام آن، ترویج و تشریح فرهنگ غنی غدیر، توسعه آموزه‌های علوی و تشریح فضایل و شخصیت امیرالمؤمنین امام علی (ع) به‌عنوان معیار زندگی  است، بنابراین تبیین عالمانه واقعه غدیر در فضای سالم علمی و تبلیغی و با رعایت اخلاق اسلامی، تکلیف الهی و بزرگ‌ترین مأموریت در این عرصه است.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات اظهار داشت: در همین راستا شورای فرهنگی وزارت ارتباطات با همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت، برنامه‌های ویژه‌ای را به ‌منظور بزرگداشت دهه امامت و ولایت و فرهنگ‌سازی غدیر برنامه‌ریزی کرده است.

افزود: برگزاری دعای عرفه در حسینیه پیامبر اعظم (ص)، برگزاری جشن بزرگ غدیر در مؤسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، توزیع کتب مرتبط با واقعه غدیر مانند کتاب «خطابه غدیر» و آذین‌بندی محوطه پردیس وزارت و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه از جمله برنامه‌های مدنظر برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان