درگیری هوادران نساجی و خونه به خونه پس از برگزاری داربی مازندران

هواداران دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل پس از پایان داربی مازندران با هم درگیر شدند.

درگیری هوادران نساجی و خونه به خونه پس از برگزاری داربی مازندران

به گزارش ایسنا، داربی مازندران بین دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران، امروز (شنبه) برگزار شد که در نهایت قائم شهری ها توانستند با یک گل از سد خونه به خونه عبور کنند تا فاتح پنجمین داربی مازندران باشند.
طی روزهای گذشته مسئولان استان مازندران برای دور نگه داشتن این دیدار از حاشیه، تصمیم عجیبی گرفتند و خواهان عدم حضور بابلی ها در ورزشگاه وطنی قائم شهر شدند که سازمان لیگ نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و عنوان کرد که داربی مازندران بدون حضور تماشاگران بابلی انجام نمی‌شود.
در نهایت تماشاگران خونه به خونه از بابل با اتوبوس‌هایی که برای آنها تعبیه شده بود به قائم شهر آمدند و در کمال آرامش بازی برگزار شد. اما پس از پایان دیدار در حالی که همه تصور می کردند دیگر اتفاقی رخ نمی‌دهد، هواداران دو تیم با هم درگیر شدند که طی این درگیری چند تن مصدوم و شیشه اتوبوس‌های حامل تماشاگران بابلی شکسته شد. این در حالی است که بابلی ها عنوان کردند که نیروی انتظامی در این درگیری دخالتی نداشته است.
باید دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این اتفاقات چه خواهد بود. البته همه امیدوارند که کمیته انضباطی این بار مانند سال گذشته با عجله تصمیم نگیرد تا باعث ایجاد حواشی بیشتر نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان