وزارت دادگستری آمریکا:

هیچ مدرکی دال بر استراق سمع دولت اوباما از برج ترامپ در نیویورک نداریم

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در چندین پیام توئیتری اوایل سال جاری میلادی، دولت اوباما را متهم به استراق سمع از برج ترامپ در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ کرده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،به نقل از تارنمای خبری هیل، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که این وزارتخانه و اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) هیچ مدرکی دال بر استراق سمع دولت اوباما از برج ترامپ در نیویورک ندارند.


دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در چندین پیام توئیتری اوایل سال جاری میلادی، دولت اوباما را متهم به استراق سمع از برج ترامپ در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 کرده بود.


این در حالی است که دولت ترامپ هیچ مدرکی دال بر ادعای خود ارائه نکرد و باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز چنین استراق سمعی را انکار کرد.


جیمز کومی رئیس پیشین اف بی آی نیز که از سوی ترامپ برکنار شد، هرگونه نظارت دولت اوباما بر برج ترامپ را رد کرد.


آستین اِورز مدیر اجرایی موسسه 'نظارت آمریکایی' که مسئول پیگیری شواهد مربوط به این ادعا است، این اعلام وزارت دادگستری را نشانگر دروغگویی ترامپ دانست.


این ادعای ترامپ در واکنش به اتهامی عنوان شده بود که دمکرات ها علیه او مبنی بر ارتباط و تبانی با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان