با مشارکت سفارت کشور کره جنوبی برگزار می‌شود؛

نمایشگاه «کُره از نمای نزدیک» در فرهنگ‌سرای ملل

نمایشگاه فرهنگی «کُره از نمای نزدیک» با هدف گسترش روابط دوستانه و آشنایی با فرهنگ کشور کُره از ۱۲ تا ۱۸ شهریور در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.

نمایشگاه «کُره از نمای نزدیک» در فرهنگ‌سرای ملل

به گزارش خبرگزاری مهر،  نمایشگاه فرهنگی  «کُره از نمای نزدیک»  در سه بخش نمایشگاه عکس و جاذبه‌های فرهنگی هنری کُره، لباس، پوشش، سنت‌ها و غذاهای محلی و بومی کشور کُره برگزار می‌شود.

در نمایشگاه عکس و جاذبه‌های فرهنگی بیش از 40 تصویر مختلف از سراسر کشور کره جنوبی آثار جمعی از هنرمندان رشته عکاسی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

در بخش پوشاک لباس‌های سنتی و رنگارنگ کشور کره (هنبوک) با سبک‌هایی از قرون 15 و 16 به‌ نمایش گذاشته‌ شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از نزدیک با پارچه و لباس‌های این کشور آشنا شوند.

در بخش تجربه غذای کُره‌ای انواع غذاهای کره‌ای که ترکیبی از هنر، غذا، طعم، رنگ و فرهنگ کره جنوبی است تهیه و به نمایش گذاشته می‌شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سئونگ هو کیم؛ سفیر کره جنوبی در ایران یکشنبه 12 شهریور از ساعت 18در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود و این نمایشگاه به مدت یک‌هفته برای بازدید شهروندان دایر است.  

 علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 12 تا 18 شهریور ساعت 9 تا 20 به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان