ماهان شبکه ایرانیان

راهنمایی ساده برای اینکه بدون اذیت شدن به ظاهر خود برسیم

بندهایی که قوزک پاهای شما را تکه تکه می‌کنند

 

کفش پاشنه بلند

بندهایی که قوزک پاهای شما را تکه تکه می‌کنند

شما نباید به خاطر زیبایی درد را تحمل کنید. سعی کنید بعد از ظهر برای خرید بیرون بروید چرا که در این زمان پاهای شما تمایل به باد کردن دارند. اینگونه متوجه اندازه درست بند کفش‌ها روی قوزک پای خود خواهید شد. اگر این بندها حتی ذره‌ای باعث تاول در پای شما می‌شوند باید بی‌خیال خرید آنها شوید. به جای آن سعی کنید کمی پماد به اطراف ناحیه‌ای که بند روی قوزک پای شما قرار می‌گیرد، بمالید تا درد آن ناحیه کمتر شود.

کیف زنانه

کیف کار

شما مطمئناً نمی‌توانید یک روز را بدون لوازم آرایشی و وسایل کاری‌تان سپری کنید. باید یک کیف مستحکم همراه با بندهای بلندی که به شانه شما آسیب نزنند را انتخاب کنید. یک کیف‌ بنددار فشار را از روی شانه و کمر شما برخواهد داشت. سعی نکنید هر وسیله‌ای دارید را درون کیف‌تان جا بدهید شما نباید بیشتر از 10٪ وزن بدن‌تان را با خود حمل کنید.

فرم دهنده 

فرم‌دهنده‌های بدن که فشار زیادی می‌آورند

فرم‌دهنده‌ها خیلی خوب هستند اگر زیادی تنگ نباشند و اگر برای مدت طولانی پوشیده نشوند. فرم‌دهنده‌های خیلی تنگ می‌توانند باعث کند شدن جریان خون در قسمت پایینی پاهای شما بشوند و ریسک ابتلا به واریس را بالا ببرند. اگر یک فرم‌دهنده برای قسمت میانی بدن استفاده می‌کنید سعی کنید که روزی دو بار به مدت نیم ساعت دراز بکشید و پاهای خود را به سمت بالا قرار دهید.

کفش پاشنه بلند

پاشنه‌های خیلی بلند

متاسفانه نمی‌شود جلوی تولید این کفش‌ها  و عوارضی مثل میخچه را گرفت. بهترین راه برای محافظت از پاهای شما پوشیدن کفش‌های تخت همراه با کفی است. این کفش‌های خطرناک را برای رویدادهای خاص حفظ کنید. اگر نمی‌توانید بی‌خیال این کفش‌ها بشوید سراغ انواعی بروید که در قسمت انگشتان پا باریک هستند یا اینکه ارتفاع پاشنه‌ آنها زیر 3-4 سانتی‌متر باشد.

کفش تخت زنانه

کفش‌های تخت می‌توانند باعث درد کف پا بشوند

گاهی اوقات کفش‌های تخت هم باعث دردسر می‌شوند. یکی از دلایلی که کفش‌های باله باعث درد کف پا می‌شوند این است که نمی‌توانند ظاهر کمانی شکل کف پا را حمایت کنند. اگر کف پای شما صاف باشد این کفش‌ها کمتر به پای شما ضربه می‌زنند. اما اگر کف پای شما کمانی شکل است بهتر است که یک کفی کمانی شکل انتخاب کنید. 

ژاکت پشمی

ژاکت‌های پشمی خارش‌زا

بعضی از پارچه‌ها مثل پشم می‌توانند باعث خارش پوست بشوند که این به خاطر ایجاد حساسیت در پوست است. اما لباس‌های دیگر نیز می‌توانند باعث خارش در پوست بشوند. سعی کنید ژاکت‌های پشمی خود را روی یک پیراهن‌های آستین بلند از جنس کتان بپوشید. به این صورت از خارش در امان می‌مانید و پوست شما نیز مرطوب باقی خواهد ماند چرا که پوست خشک تمایل به خارش بیشتری دارد.

گوش واره

گوش‌واره‌های سنگین

این گوش‌واره‌ها به نظر زیبا به نظر می‌رسند اما انواع سنگین و بزرگ آن می‌توانند به صورت دائمی لاله گوش ما را کش بدهند. سعی کنید گوش‌واره‌های پلاستیکی را به جای انواع فلزی بپوشید. انواع سنگین را با سبک عوض کنید. سعی کنید از مدل‌های دکمه سردستی استفاده کنید.

لباس ورزشی 

مشکلات لباس‌های بدنسازی: سوزش و جوش‌های پوستی

وقتی بدن شما عرق می‌کند لباس‌های ورزشی شما باعث صدمه به پوست‌تان می‌شوند. لباس شما ممکن است باعث عرق‌سوز شدن پوست و ایجاد جوش در بدن بشود. برای انتخاب لباس‌ ورزشی سراغ انواعی بروید که از جنس الیاف مصنوعی و ترکیبی ایجاد شده‌اند بروید. اینگونه رطوبت را از پوست خود دور می‌کنید. برای جلوگیری از ایجاد جوش روی سینه یا کمر خود لباس خیس خود را با لباس خشک عوض کنید و با محلول‌های حاوی بنزوئیل پراکسید حتماً دوش بگیرید.

سربند

سربند‌ها برابرند با خارش سر

سربندها خیلی باحال به نظر می‌رسند اما بعضی از آنها می‌توانند باعث خارش در ناحیه سر بشوند. این به خاطر آن است که روی اعصاب جمجمه و پیشانی شما فشار می‌آورند و به اندازه میگرن می‌توانند باعث درد بشوند. سربند و سنجا‌ق سرهایی که به شما آسیب می‌زنند را نپوشید یا اینکه برای مدت کوتاهی از آنها استفاده کنید.

شلوار لی

شلوارهای جین تنگ

پوشیدن شلوار‌های تنگ می‌تواند برای شما جذاب باشد اما اگر خیلی تنگ باشند شما نمی‌توانید به راحتی بنشینید یا راه بروید. شلوار جین شما باید به بدن بچسبد اما نباید پوست شما را آزار بدهد یا اینکه جریان خون را قطع کند. مدلی را خریداری کنید که کمی کش بیاید و اجازه حرکت راحت را به شما بدهد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان