رونمایی از رنو داستر ۲۰۱۸ با ظاهری جدید

رنو داستر یا همان داچیا داستر از بدو معرفی نسل اول خود در سال ۲۰۱۰ توانست بسیار خوب بدرخشد و ... دعوت میکنیم در ادامه مطلب با کاربلد همراه شوید... .

رنو داستر یا همان داچیا داستر از بدو معرفی نسل اول خود در سال 2010 توانست بسیار خوب بدرخشد و در بازارهای مختلف جهانی فروش بسیار مناسبی را تجربه کرد.ساعاتی پیش داچیا، خودروساز رومانیایی و زیر مجموعه‌ی مشهور رنو، تصاویری از شاسی‌بلند موفق خود با نمایی جدید و تحول‌یافته رونمایی کرد.

 

 

در طول هفت سال فروش نسل اول، داستر پرفروش‌ترین مدل داچیا در طول زندگی این برند شد و بیش از 1 میلیون دستگاه را به مشتریان تحویل داد.

در عکس‌ها، به رنگ نارنجی آتاکاما دیده می‌شود، هنوز مشخصه‌های بدنه تنومند و مدرن مدل قبلی را حفظ کرده است و دست‌خوش تغییرات موثری در نقاط مختلف شده است. چراغ‌های عقب خودرو که شبیه خودروی شاسی‌بلند جیپ رنگید هستند، باعث می‌شوند ظاهر خودرو با تکونولوژی بالا به نظر برسد و بیشتر به لبه‌ها منتقل شده‌اند. داچیا داستر جدید روی پلتفرم خودروی قبلی سوار است و ابعاد کلی یکسانی دارد. 

 

طراحی ظاهری رنو داستر

نسل جدید رنو داستر در نمای بیرونی تغییرات زیادی داشته اما کماکان شکل و طراحی اصلی داستر تغییری نکرده و با شکل و شمایل همان داستر کنونی روبرو هستیم. البته باید گفت تغییرات زیادی روی رنو داستر جدید صورت گرفته و نسبت به نسل کنونی بسیار مدرن‌تر و بهتر شده است.

 

 

 

 

چراغ‌های جلوی خودرو کشیده‌تر شده و سپر جلوی خودرو نیز کاملاً تغییر کرده است. جلوپنجره جلویی نیز تغییراتی به خود دیده و چهره اسپرت‌تری را به این خودرو داده است.

 

 

در نمای کناری کمی شیشه‌ها کوچک‌تر شده‌اند و باعث شده تا در نمای کناری با چهره‌ای اسپرت‌تر و بروزتر سر و کار داشته باشیم.

 

طراحی داخلی رنو داستر

تغییرات دیگری نیز روی این خودرو انجام شده و کمی تزئینات مشکی رنگ، میله آلومینیومی نصب شده روی سقف و رینگ‌های 17 اینچی جدید آلومینیومی از دیگر تغییرات روی این خودرو است.

متاسفانه تا بحال عکسی از نمای داخلی این خودرو منتشر نشده است اما داچیا اعلام کرده که بیشترین تغییرات روی مدل 2018 داستر در داخل کابین انجام شده و باید تا شروع نمایشگاه فرانکفورت برای مشاهده کابین جدید داستر منتظر بمانیم. فضای داخلی داستر 2018،‌ سه‌شنبه 21 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی می‌شود، جایی که داچیا مشخصات فنی شاسی‌بلند خود را هم ارائه خواهد داد.

 

مشخصات فنی رنو داستر

در حالیکه شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه هفت سرنشین خودرو مطرح است، خبرگزاری‌های رسمی از وجود نسخه‌ای با فاصله محورهای وسیع‌تر خبر داده‌اند. لازم به ذکر است که نسل اول داستر  که در بسیاری از کشورها ازجمله ایران، تحت برند رنو فروخته می‌شود؛ از شاسی‌بلند‌های کوچک و ارزان‌قیمت بازار جهانی به حساب‌ می‌آید.

 

 

مدل‌های 2017 داستر، در کنار نمونه‌ی 2 لیتری قبلی، از پیشرانه‌های 1.2 و 1.6 لیتری بنزینی و گزینه 1.5 لیتری توربودیزل استفاده می‌کنند. پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی، برای مدل پایه این خودروی اقتصادی، 123 اسب‌ بخار ، قدرت تولید می‌کند در حالیکه پیشرانه 1.6 لیتری 112 اسب‌ بخار و گزینه توربودیزل 1.5 لیتری، 107 اسب‌بخار به چهارچرخ منتقل می‌کنند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان