توصیه به اسطوره‌های آرسنال

اوزیل: فقط حرف نزنید، حمایت کنید

«مسوت اوزیل» بازیکن تیم آرسنال به خاطر انتقادات اخیر از این تیم ناراحت است و به اسطوره‌های این تیم که اخیرا انتقادات زیادی کرده‌اند پیامی داد.

اوزیل: فقط حرف نزنید، حمایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسوت اوزیل، بازیکن آلمانی تیم فوتبال آرسنال، یکی از بازیکنانی است که در هفته‌های اخیر مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و البته به این انتقادات واکنش هم نشان داده است. به غیر از او اما تیم آرسنال هم مورد انتقاد است که در بازار نقل و انتقالاتی تابستان تنها 2 بازیکن خریده است.

اوزیل در واکنش به این انتقادات گفت: می‌گویند این بدترین تیم سال‌های اخیر یا شاید حتی دهه اخیر بوده است. اما 4 سال پیش من از رئال مادرید در ترانسفردقایق پایانی به این تیم آمدم، چون آرسن ونگر مرا متقاعد کرد. او از تاریخ باشگاه گفت، از اسطوره‌هایش مانند برگکمپ، ویرا، پیرس و ... که بخش عمده‌ای از موفقیتشان را مدیون ونگر هستند.

او در ادامه گفت: آرسن گفت چطور کمکم می‌کند پیشرفت کنم. این همان چیزی است که یک بازیکن می‌خواهد بشنود اما شخص من در دورانی که در لندن بودم با انتقادات زیادی رو به رو شدم. انتقاداتی مثل اینکه اوزیل خیلی طمع‌کار است، زبان بدنش خوب نیست، جنگجو نیست و .... اینها چیزهایی است که مردم  درباره من گفتند.

اوزیل البته با فضای انتقادات آشنا است. وی گفت: یک بازیکن همیشه باید بتواند با انتقادات کنار بیاید، اما از اسطوره‌ها انتظار چنین رفتاری نداشتم. توصیه‌ام برای اسطوره‌های سابق باشگاه این است که دست از حرف زدن بردارند و حمایت را شروع کنند. من نمی‌دانم دوران بازی‌ام چطور ادامه پیدا خواهد کرد، پنجمین فصل حضورم در آرسنال است و خوشحالم که یک توپچی هستم. در 4 سال اخیر لحظات شیرین زیادی داشتم و این را می‎ستایم که این باشگاه چه معنی‌ای برای مردم لندن، بریتانیا و کل دنیا دارد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان