ماهان شبکه ایرانیان

عکاس شیرازی رتبه سوم جهانی گردشگری را تصاحب کرد

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۷/۱۲ &#۸۲۱۱; شیراز- ایرنا- اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد: &#۸۲۱۶;آریا عارف&#۸۲۱۷; مدیر کانون معماران پارس و عکاس حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، در مسابقات جهانی عکاسی &#۸۲۱۶;شین جن&#۸۲۱۷; کشور چین با دریافت مدال برنز رتبه سوم جهانی را کسب کرد.

تاریخ خبر : 1393/7/12 – شیراز- ایرنا- اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد: ‘آریا عارف’ مدیر کانون معماران پارس و عکاس حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، در مسابقات جهانی عکاسی ‘شین جن’ کشور چین با دریافت مدال برنز رتبه سوم جهانی را کسب کرد.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا ، عکس ‘گنبد دوار’ اثر عکاس شیرازی که رتبه سوم جهان را برایش به ارمغان آورد یک عکس نجومی شبانه از کاخ ساسان سروستان ،بنای منحصر به فرد دوره ساسانی در فارس و کشور است .

این عکس از طریق کلوپ عکس فوکوس نماینده فدراسیون بین المللی فیاپ (FIAP ) در ایران در مسابقات بین المللی ‘شین جن’ چین شرکت داده شد و با رای داوران این مسابقات این اثر موفق به کسب مدال برنز و رتبه سوم جهانی شد .

این عکاس شیرازی گفت: در این مسابقات که زیر نظر فدراسیون بین المللی عکاسی فیاپ (FIAP ) برگزار شد 32 هزار و 377 قطعه عکس از آثار ارسالی پنج هزار و 488 عکاس از سراسر جهان شرکت داده شده که مورد ارزیابی داوران بین المللی قرار گرفت.

آریا عارف افزود: مدال طلا این مسابقات به عکاسی از کشور هند، سه مدال نقره به عکاسانی از چین ورومانی و یک مدال برنز به کشور ایران تعلق گرفته و با ارسال پیام نیز از پنج نفر از عکاسان ایران که در این مسابقات شرکت کرده بودند تقدیر شد.

آریا عارف متولد 1363 و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد معماری است. وی هفت سال است که به طور حرفه ای در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری عکاسی می کند .

استادیاری رشته عکاسی دردانشگاه آزاد اسلامی لارستان و استاد عکاسی چند موسسه آموزش عالی در شیراز از پیشنیه هنری و کاری وی است.
عکاس شیرازی رتبه سوم جهانی گردشگری را تصاحب کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان