یارا شهیدی بازیگر ایرانی-آمریکایی و حضورش در مراسم Emmys

یارا شهیدی بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی تبار است که برای ایفای نقش زوئی در سریال معروف Black-ish بسیار شناخته و محبوب شده است

 


یارا شهیدی بازیگر و مدل ایرانی آمریکایی تبار است که برای ایفای نقش زوئی در سریال معروف Black-ish بسیار شناخته و محبوب شده است. او در 10 فوریه سال 2000 در مینیسوتا متولد شد. مادر او آمریکایی آفریقایی و پدرش افشین شهیدی ایرانی تبار است. پدرش عکاس است و به خاطر شرایطی کاریش وقتی یارا 4 ساله بود به کلیفرنیا نقل مکان کردند. یارا خواهر بزرگتر سعید شهیدی است که او هم در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت می‌کند. یارا اسمی ایرانی ست به معنای کسی که به قلب نزدیک است.


یارا فعالیتش را از سن 6 سالگی با شرکت در برنامه‌ و تبلیغ‌های تلویزیونی مثل مککدونالد، رلف لورن، تارگت، گپ، دیزنی و برند گس شروع کرد. او اولین فعالیتش در زمینه‌ی تئاتر و بازیگری‌ را از سال 2009 با بازی با بازیگر نقش مقابلش ادی مرفی  شروع  کرد که بخاطرش موفق به دریافت جایزه‌ی  Young Artist Award  شد.

در سپتامبر 2014، او به بازی در سریال کمدی Black ish  به عنوان دختری با نام زوئی مشغول شد که نقش آفرینی‌اش بسیار تقدیر شد.

 امسال او با موسسه مدلینگ نیویورک قرارداد بست و همچنین روز یکشنبه در مراسم Emmys Award  بر روی فرش قرمز با لباسی زیبا ظاهر شد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان