ماهان شبکه ایرانیان

روز دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور؛

شهرداری بندرعباس صدرنشین شد/ شکست ملوان بندرگز

بندرگز – روز دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور با صدرنشینی شهرداری بندرعباس و شکست ملوان بندرگز همراه بود.

شهرداری بندرعباس صدرنشین شد/ شکست ملوان بندرگز

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور شامگاه یکشنبه با برگزاری سه دیدار در زمین ساحلی ورزشگاه امام رضا (ع) بندرگز به پایان رسید.

تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه 6 بر یک از سد جوانان فارسان گذشت تا با 6 امتیاز صدرنشین شود، ملوان بندرگز در دیداری نزدیک نتیجه را چهار به پنج مقابل چای ناطق لاهیجان واگذار کرد و سیمان لامرد فارس با پنج گل تیم شهید نوروزی چلیچه را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی در پایان روز دوم، تیم شهرداری بندرعباس با 6 امتیاز صدرنشین است، تیم‌های سیمان لامرد فارس، جوانان فارسان، ملوان بندرگز و چای ناطق لاهیجان با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان‌های دوم تا پنجم قرار دارند و تیم شهید نوروزی چلیچه بدون امتیاز ششم است.

روز سوم این رقابت‌ها دوشنبه برگزار می‌شود که شهرداری بندرعباس با سیمان لامرد فارس دیدار می‌کند، ملوان بندرگز پذیرای شهید نوروزی چلیچه است و تیم‌های جوانان فارسان و چای ناطق لاهیجان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است؛ دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور به میزبانی بندرگز در زمین ساحلی ورزشگاه امام رضا (ع) این شهرستان از شنبه آغاز شده و چهارشنبه به پایان می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان