ماهان شبکه ایرانیان

چگونه به مرد زندگی‌مان روحیه دهیم... تا موفق شود (قسمت اول)

همه مردها می‌خواهند موفق باشند؛ و زمینه‌های موفقیت نیز پرشمارند. بعضی‌ها دوست دارند در محل کارشان موفق باشند، عده‌ای ترجیح می‌دهند در روابط شخصی شان کامیاب‌تر باشند و گروهی هم می‌خواهند در ورزش به موفقیت برسند.

رابطه

همه مردها می‌خواهند موفق باشند؛ و زمینه‌های موفقیت نیز پرشمارند. بعضی‌ها دوست دارند در محل کارشان موفق باشند، عده‌ای ترجیح می‌دهند در روابط شخصی شان کامیاب‌تر باشند و گروهی هم می‌خواهند در ورزش به موفقیت برسند.

اغلب، مرد زندگی‌مان به ما می‌گوید خیلی تلاش کرده تا موفق شود ولی انگار یک جای کار را اشتباه می‌رود. یا این که سرانجام می‌پذیرد شکست خورده و آن قدرها خوب نیست که رنگ کامیابی را ببیند.

اما تنها چیزی که یک مرد موفق را از یک مرد ناموفق جدا می‌کند، این است که به مرد موفق روحیه داده‌اند تا دست به کار شود.

حالا برای این که به مرد زندگی مان روحیه بدهیم تا موفق شود، چه باید انجام دهیم؟

کاری کنید به شما اعتماد کند.

می گویند پشت هر مرد موفقی، همسرش ایستاده است. اما اگر کارهایی که انجام می‌دهید، در مسیری نیست که اعتماد او را جلب کند، کم کم احساس می‌کند رابطه اش با شما باثبات نیست.

اگر هم خیال یک مرد در رابطه شخصی اش خیلی راحت نباشد، تمرکز کردن روی موفقیت برایش سخت می‌شود. آن وقت فکر و ذهنش فقط متوجه شما خواهد بود. بنابراین وقتش شده به او اطمینان دهید که در تمام مسیر پشتش ایستاده اید و هر رویایی که دارد، در تک تک قدم‌ها کنارش خواهید بود.

در طول روز، برایش پیام‌های مثبت بفرستید.

سر و کله زدن با مشغله‌های روزانه برای یک مرد ساده نیست. فقط این که گاهی اوقات پیش می‌آید که انگیزه ندارد. شاید نیاز به استراحت دارد یا تنها می‌خواهد در خانه باشد. روز، روز او نبوده است.

پس چرا بعدازظهر یک پیام روحیه بخش برایش نمی‌فرستید؟ حرف‌های شما می‌تواند او را از لختی درآورد و یادش بیندازد که از عهده کارها برمی آید. به او بگویید، چقدر فوق‌العاده است، چقدر دوستش دارید، و از برنامه‌ای که برای بعد از کار و زمان با هم بودن دارید، حرف بزنید. بگویید که به او ایمان دارید.

 رابطه

در حضور دیگران از او تعریف کنید.

برای زن‌ها انتقاد از شریک زندگی‌مان خیلی راحت است، یا بدتر این که آن‌ها را جلوی دیگران دست بیندازیم. این کار خیلی وسوسه‌انگیز است. 

اگرچه یک کم قلقلک دادن او بی ضرر به نظر می‌رسد اما دقیقا چیزی نیست که او را برای رسیدن به موفقیت ترغیب کند. در عوض، با تعریف کردن از او در جلوی جمع، به همسرتان قدرت دهید.

می توانید وقتی با دوستان‌تان برای شام بیرون رفته اید، از هفته عالی که همسرتان سر کار داشته، تعریف کنید. کاری کنید دنیا بفهمد او چقدر عالی کار می‌کند. این حرف‌های تشویق کننده، شوهرتان را به تکاپو می‌اندازد. کلمات شما او را به یاد ارزش و کیفیت‌های خودش می‌اندازد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان