ماهان شبکه ایرانیان

چگونه به مرد زندگی‌مان روحیه دهیم... تا موفق شود (قسمت دوم)

همه مردها می‌خواهند موفق باشند؛ و زمینه‌های موفقیت نیز پرشمارند. بعضی‌ها دوست دارند در محل کارشان موفق باشند، عده‌ای ترجیح می‌دهند در روابط شخصی شان کامیاب‌تر باشند و گروهی هم می‌خواهند در ورزش به موفقیت برسند.

روابط

همه مردها می‌خواهند موفق باشند؛ و زمینه‌های موفقیت نیز پرشمارند. بعضی‌ها دوست دارند در محل کارشان موفق باشند، عده‌ای ترجیح می‌دهند در روابط شخصی شان کامیاب‌تر باشند و گروهی هم می‌خواهند در ورزش به موفقیت برسند.

حالا برای این که به مرد زندگی مان روحیه بدهیم تا موفق شود، چه باید انجام دهیم؟

به او بگویید برای دنبال کردن رویاهایش وقت بگذارد.

شاید او همیشه درباره این که واقعا می‌خواهد در زندگی چه کار کند، یک فکرهایی داشته است. در حقیقت، منظور این است که می‌خواسته شغلش را عوض کند. شاید شما همیشه در مقابل این مساله زیاد با خونسردی برخورد نکرده‌اید اما الان فرصتش را دارید. به جای این که منتظر شوید تا دوباره درباره شغلش غر بزند، از او بخواهید مدتی وقت بگذارد و برای حرفه اش و آن چه می‌خواهد انجام دهد، برنامه‌ریزی کند.

خودتان را علاقمند نشان دهید.

اگر با شور و انگیزه درباره علاقه هایش با شما حرف می‌زند و تمام کاری که شما می‌کنید، بازی کردن با موهای‌تان، اوهوم گفتن و ورق زدن مجله است، او جسارتش را از دست خواهد داد. او فکر می‌کند شور و انگیزه اش به درد نمی‌خورد و بیخود تلاش می‌کند. به کارهایش علاقه نشان دهید، حتی اگر واقعا علاقه‌ای به آن ندارید. سوال هم بپرسید، پیشنهاد کمک کنید و به حرفش گوش دهید.

 رابطه

مشوق پرهیجانش باشید.

بعضی‌ها به خوبی می‌توانند به خودشان روحیه بدهند. آن‌ها فکر می‌کنند هیچکس نیست که پشت سرشان طبل حمله را بزند، بنابراین خودشان جلو می‌روند و خودشان هم بر طبل می‌کوبند.

اما شاید مرد زندگی شما این شکلی نباشد. شاید او حتی متوجه نباشد که چه قابلیت‌های خوبی دارد. شاید او منتظر است تا نزدیک‌ترین و محبوب‌ترین آدم زندگی اش، طبل‌ها را برای او به صدا درآورد. شاید او منتظر شما است.

بله، الان وقتش شده به او بفهمانیم چقدر فوق العاده است. به او بگویید باهوش، جذاب، پر جنب و جوش و پرانگیزه است. کمکش کنید بفهمد در چه زمینه‌هایی خوب است. وقتی برای پیدا کردن کار تلاش می‌کند، کنارش باشید و هر کاری لازم است انجام شود را انجام دهید.

در کنارش بخندید.

برای یک مرد سخت است که احساس کند برای موفقیت به او انگیزه می‌دهند، ولی هر شب و هر شب که به خانه برمی گردد، به فضایی بی روح بخورد. بله، هر دو شما کل هفته را سخت کار کرده اید و شاید شما هم خسته باشید؛ فقط هم دوست دارید پاهای‌تان را دراز کنید، تلویزیون ببینید و بخوابید. 

اما این دقیقا یک فضای انگیزه بخش که بخواهد سنگ بنای موفقیت را بگذارد، نیست.

اگر بتوانید در کنار همسرتان بخندید و کمی تفریح مشترک داشته باشید، او انرژی و انگیزه پیدا می‌کند. شاید دو نفری بتوانید با هم یک نمایش خنده دار ببینید یا فقط در کنار هم مسخره بازی دربیاورید.

خانه را تمیز نگه دارید.

نه، رسیدگی به کارهای خانه همیشه وظیفه خانم‌ها نیست. اما اگر احساس می‌کنید حسابی تمیز کردن خانه به همسرتان ذهن آرامی که برای موفق شدن نیاز دارد را می‌دهد، کمی وقت بگذارید و وضع خانه را سر و سامان دهید. سوای این ها، یک خانه درهم و برهم اغلب اولین قدم به سوی افسردگی است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان