ماهان شبکه ایرانیان

الهام بخش ترین ستاره‌ های تلویزیونی خانم در مراسم جوایز امی ۲۰۱۶

سال ۲۰۱۶ برای زنانی که در تلویزیون ایفای نقش کردند سال خوبی بود

سال 2016 برای زنانی که در تلویزیون ایفای نقش کردند سال خوبی بود. ازجمله موفقیت‌هایی که مجموعه‌های تلویزیونی برای زنان داشت، می‌توانیم به سریال شفافیت (Transparent) با بازی جیل سالووی (Jill Soloway) و مدیر شب (The Night Manager) با بازی سوزان بیر (Susanne Bier) که گرمی کارگردانی نیز به این مجموعه رسید، همچنین به نمایش پر از حیله و نیرنگ مارسیا کلارک در مجموعه مردم در مقابل ا.ج سیمسون : داستان جنایات امریکایی (The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story) ( موضوعی که سارا پالسون (Sarah Paulson) در مراسم امی به‌وضوح اشاره داشت) و جوایزی که در مراسم امی امسال به زنان رسید همه را به تحسین وا‌داشت. از جمله این دختر ها می توانیم به مایسی ویلیامز که مصاحبه ای با او داشتیم، اشاره کنیم. با بنیتا همراه باشید تا 17 تن از این زنان تأثیرگذار از سریال داون تاون ابی (Downton Abbey) تا روپاول (RuPaul) که شمارا از داخل جعبه‌های کوچک تلویزیونی تخت تأثیر قرار داده‌اند را بهتر بشناسیم تا بدانیم چه کسانی باعث شکوفایی استعداد های امی شده اند. از زبان خود آنها می خوانید.

هنرپیشه های امیcredit : Getty


جیمی کینگ (Jaime King)
نقش زنان در حال حاضر در تلویزیون و مجموعه‌های تلویزیونی بسیار پررنگ‌تر از قبل شده است. به نظر من مشاهده بازی فوق‌العاده کری واشنگتن (Kerry Washington) باورنکردنی است. او یک اسطوره کامل بازیگری برای زنان می‌تواند باشد. همچنین می‌توانم به بازی شیری (Shiri) در مجموعه غیرواقعی (UnREAL) و همچنین به وینونا ریدر (Winona Ryder) در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) که بسیار زیبا بازی کرده‌اند اشاره‌کنم.  اتفاقات خوب زیادی در این مدت شکل‌گرفته‌اند که همه آن‌ها من را تحت تأثیر و الهام‌بخشی خودشان قرار داده‌اند.

برای آشنایی با ونویا می توانید به مقاله ای که در آن به معرفی این استعداد جوان پرداختیم مراجعه کنید.

جیمی کینگ

credit : Getty


لائورا کارمیشل (Laura Carmichael)
من همیشه از زنانی که در کنار زنانگی و نقش زن بودن خودشان توانسته‌اند به‌عنوان یک معمار و یا نویسنده هم ایفای نقش کنند، الگو می‌گیرم.مانند لنا دونهام (Lena Dunham) و امی شومر (Amy Schumer) و بسیاری از زنانی که در جامعه ما زندگی می‌کنند. به نظر من اینکه یک زن بتواند همانند مردان خلاق باشد همیشه جالب و الگو بوده است، همیشه من برای این زن‌ها احترام خاصی قائل هستم و ازجمله الگوهای من در زندگی به شمار می‌آیند.

لائورا کارمیشل

credit : Getty

 

مری الیزابت وینستید (Mary Elizabeth)
برای من الگو، جولیا لوییس دریفوس (Louis-Dreyfus) است. من همیشه او را از زمانی که در مجموعه نایب‌رئیس (Veep) شروع به کارکرد، دوست داشتم و به‌عنوان یکی از طرفداران همیشگی او بودم، او هر فصل بازی دیدنی‌تر و پخته‌تری از خودش به نمایش می‌گذاشت و من را بیشتر به سمت خودش می‌کشاند. کار حرفه‌ای او بسیار الهام‌بخش‌تر است، مخصوصاً وقتی در نقش خودش فرو می‌رود و شمارا مجذوب بازی خودش می‌کند. او همیشه به خودش اعتماد داد و بهترین‌ها را از خودش نشان می‌دهد. او خودش را می‌شناسد، می‌داند چه چیزی در این لحظه برای او و نقشش خوب است، بنابراین همان را بازی می‌کند. من فقط می‌توانم او را الگوی خودم بدانم.

مری الیزابت وینستید

credit : Getty

 

جیک مک دو رمن (Jake McDorman)
جواب‌های زیادی می‌توانم به شما در جواب سؤالی که چه زنی می‌تواند الگو و الهام‌بخش من باشد به شما بدهم، ولی اجازه بدهید یک نام را به شما به‌عنوان نماینده آن‌ها اعلام کنم سارا پالسون (Sarah Paulson) . من عاشق بازی او در داستان جنایت‌های امریکایی (the O.J. Simpson) هستم. او بهترین است و من یکی از طرفداران او هستم. من همین حالا طرفدار او نشده‌ام و از مدت‌ها قبل عاشق بازی او شده بودم، هر کاری او بکند خوب است و من را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

جیک مک دو رمن

credit : Getty

 

هولی تیلور (Holly Taylor)
من فکر می‌کنم زنان در این زمان دارای یک روحیه به‌شدت مبارز، غرور و اعتمادبه‌نفس خوب و همچنین تنوع بسیار زیادی در بازی‌های خودشان هستند. هر زنی که من در تلویزیون می‌بینم حس می‌کنم برای شغل خودش و حقوق خودش مبارزه می‌کند. هرکسی برای شغل خودش در هر موقعیتی تلاش می‌کند و این خود جالب است. من وقتی با کری روسل (Keri Russell) کار می‌کردم متوجه این قوانین شدم. او یکی از سرسخت‌ترین‌ها در حرفه خودش است. او می‌تواند یکی از الگوهای زنانی باشد که می‌خواهند تازه‌وارد کار بازیگری شوند. شخصیت قوی و سرد که می‌تواند هرکسی را تحت تأثیر خودش قرار دهد.

هولی تیلور

credit : Getty


تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany)
جیل سالوی (Jill Soloway). من فکر می‌کنم کاری که او در تلویزیون و مجموعه‌های تلویزیونی انجام داده است یکی از الهام‌بخش‌ترین کارها است. وقتی او در مورد کارگردانی صحبت می‌کند شما هرکه باشید جذب حرف‌های او خواهید شد. او همیشه در مورد زنان کارگردان در سخنرانی‌های خودش و همچنین کارهایی که زنان انجام داده‌اند و الهام‌بخش خود او بوده‌اند، حرف می‌زند.

تاتیانا ماسلانی

credit : Getty


کتی ساکوف (Katee Sackhoff)
من همیشه پیگیر و طرفدار وسواسی شخصیت کلر در خانه پوشالی  (House of Cards) هستم. رابین رایت (Robin Wright) واقعاً شگفت‌انگیز است. ما یک تاریخ تولد مشترک داریم و من همیشه با وسواس خاصی کارهای او را تحت نظر دارم، و به‌عنوان یک الگو در بازیگری همیشه از او استفاده می‌کنم. او یک مدل ایفای نقش بی‌نظیر است. شخصیتی سرگرم‌کننده، قوی و جذاب دارد. من هرچه از او در تلویزیون دیده‌ام دوست داشته‌ام. بله او الگوی من است.

کتی ساکوف

credit : Getty

 

هاری نف (Hari Nef)
لاورن کاکس(Laverne Cox) . دختر محبوب من ، او است. اگر او در مجموعه نارنجی سیاه دیگر است (Orange Is the New Black) حضور نداشت من مسلماً از بازیگری انصراف می‌دادم، همین دو سال قبل بود و من سال پیش فارغ‌التحصیل شدم. من همیشه او را می‌بینم و به او همین جمله‌ها را می‌گویم. که من مدیون بازیگری تو هستم.

هاری نف

credit : Getty

 

خوشا روکومور (Xosha Roquemore)
میندی کالینگ  (Mindy Kaling) و هرکسی که او را دوست دارد می‌تواند الهام‌بخش من باشد. من میان میندی و ایسی رائی (Issa Rae)  مردد هستم! آن‌ها همیشه در نقش‌های خودشان بهترین بوده‌اند و هر آنچه می‌توانستند را در بازیگری خودشان انجام می‌دهند. هر دو آن‌ها می‌توانند برای من الهام‌بخش به‌حساب بیایند. فوق‌العاده هستند.

خوشا روکومور

credit : Getty

 

الکساندرا بیلینگز (Alexandra Billings)
تریسی الیس روس (Tracee Ellis Ross) یک الهام‌بخش واقعی برای من و بسیاری دیگر است. او برای من تنها در بازیگری و کمدین بودن الهام‌بخش نیست بلکه برای من یک منبع معنوی بزرگ است.  او توانسته است در خودش آرامش عمیقی ایجاد کند و به‌وسیله این آرامش توانسته است به هر چیزی که در زندگانی بخواهد برسد.

الکساندرا بیلینگز

credit : Getty

 

کریس گییر (Chris Geere)
کریستن ویگ (Kristen Wiig) او یک استعداد بزرگ در تلویزیون است. من او را به‌شدت دوست دارم. هر کاری که او می‌کند، من را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. هنگامی‌که شما می‌خواهید به یک هدف بزرگ دست پیدا کنید، درراه رسیدن به این هدف کمی از علاقه و شوق خودتان را از دست می‌دهید ولی من با الهام گرفتن از این انسان توانسته‌ام به اهداف بزرگی در خودم برسم. او همیشه من را گیج و هیجان‌زده می‌کند.

کریس گییر

credit : Getty

 

یارا شهیدی (Yara Shahidi)
من هنگامی‌که به تماشای کوانتیکو می‌نشینم، بازی پرانکا چوپرا و دیگر زنان  در این سربال من را مجذوب خودش می‌کند. آن‌ها یک زن فوق بشری نیستند ولی با همان نقش‌آفرینی‌های خودشان می‌توانند برای شما الهام‌بخش باشند. شما حتی زمانی که قسمت ضعیف‌تر شخصیت آن‌ها را هم در نقش‌هایشان می‌بینید دلسرد نمی‌شوید. آن‌ها شخصیت‌هایی پویا و الهام‌بخش هستند.

یارا شهیدی

credit : Getty

 

ری سیهورن (Rhea Seehorn)
شارون هر گن برای من یک الگوی سه‌گانه در نوشتن، کارگردانی و اجرا است که توانسته در شخصیت من هر سه حالت را ایجاد کند. من عاشق بازی او در فصل دوم هستم و بی‌صبرانه منتظر نقش‌آفرینی او می‌مانم.
 ری سیهورن

credit : Getty

 

جف تامبر (jeffrey Tambor)
زن الهام‌بخش مت جیل سالوی (Jill Soloway) است، او یک حرکت انقلابی در زندگی من و همچنین به نظرم در زندگی هر بازیگری می‌تواند باشد، او در بیانیه خودش نشان داد که جهان در حال تغییر است و ما باید به سمت جدیدی قدم برداریم. او گفت : من دوست دارم جهان را محیط امنی برای خانواده‌ها کنم. اگر این‌یک مأموریت نباشد، نمی‌توانیم از پس بقیه مأموریت‌ها هم به‌خوبی بربیاییم.

جف تامبر

credit : Getty

 

آریل وینتر  (Ariel Winter)
من تمام شخصیت‌های زن که در سریال نارنجی یک سیاه دیگر است را دوست دارم. آن‌ها به‌سختی همگی در کنار هم کار می‌کنند و همه آن‌ها حرفی را که من دوست دارم را بیان می‌کنند. من فکر می‌کنم همه آن‌ها بازیگرانی فوق‌العاده هستند.

آریل وینتر

credit : Getty

 

تیتوس برگس (Tituss Burgess)
روپائول (RuPaul). او به طنز و حقیقتی که دران است واقف است. او برای منتقدان یک مانع و همچنین برای کسانی که دوستش دارند یک الهام‌بخش واقعی است، او می‌تواند الهام‌بخش هرکسی باشد که به شورش و طغیان اعتقاد دارد.

تیتوس برگس

credit : Getty

 

روپائول (RuPaul)
حسادت برانگیز ترین و الهام‌بخش‌ترین زن برای من در تلویزیون قاضی جودی است. او قوی است، حمله می‌کند و باهوش عمل می‌کند. در جهانی که هرلحظه جای خوبی و بدی و قوانین به نفع هرکسی می‌تواند تغییر کند شما فقط می‌توانید به قضاوت و دادگاه قاضی جودی اکتفا کنید. او یک‌قطب نمای اخلاقی است.


روپائول

credit : Getty

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان