ماهان شبکه ایرانیان

بازی با برزیل و ایتالیا محقق می‌شود؟

آخرین وضعیت دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال

حضور تیم های ملی فوتسال آرژانتین و روسیه در ایران قطعی است و از بین پرتغال و ایتالیا هم یک تیم دیگر به تورنمنت ایران می‌آید.

آخرین وضعیت دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کمیته فوتسال از مدتها پیش بحث برگزاری یک تورنمنت فوتسال را با حضور 4 تیم برتر جام جهانی کلمبیا یعنی آرژانتین، روسیه، ایران و پرتغال دنبال می کردند.

طبق برنامه، این تورنمت به میزبانی ایران در آذرماه برگزار خواهد شد. کشورهای آرژانتین و روسیه برای حضور در این تورنمنت، اعلام آمادگی کرده اند ولی حضور پرتغال به خاطر لیگ خود، تا الان قطعی نشده است. البته مذاکراتی هم با کشور ایتالیا صورت گرفته تا در صورت انصراف پرتغال، این کشور جایگزین شود.

همچنین بحث بازی با تیم ملی فوتسال برزیل هم از چند ماه پیش در دستور کار قرار داشت. در آخرین رایزنی های صورت گرفته، برزیل سه تاریخ را تعیین کرده است تا تیم ملی این کشور و ایران به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند. یکی از این تاریخ ها فروردین 1397 است که ایران امکان بازی با برزیل را در این زمان ندارد. کمیته فوتسال پیشنهاد داده بازی رفت ایران و برزیل آبان 1397 برگزار شود و دیدار برگشت هم آذرماه 1397. برزیلی ها هنوز پاسخ قطعی به تاریخ های پیشنهادی ایران نداده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان