ثبت رکورد جدید حرکت با تک چرخ دوچرخه در گینس

مارکل اوریارته، دوچرخه سوار اسپانیایی، رکورد جدیدی را به نام خودش در کتاب گینس ثبت کرده است که به نوعی، رکوردی بی نظیر به حساب می آید. او موفق شده تا با حالت تک چرخ با دوچرخه، مسافتی ۲۹.۹۴ کیلومتری را طی کند و بدین ترتیب رکورد این کار که تا پیش از این دراختیار یک دوچرخه سوار سوئیسی بود را شکست و به نام خودش ثبت نمود.

دوچرخه سواری

مارکل اوریارته، دوچرخه سوار اسپانیایی، رکورد جدیدی را به نام خودش در کتاب گینس ثبت کرده است که به نوعی، رکوردی بی نظیر به حساب می آید. او موفق شده تا با حالت تک چرخ با دوچرخه، مسافتی 29.94 کیلومتری را طی کند و بدین ترتیب رکورد این کار که تا پیش از این دراختیار یک دوچرخه سوار سوئیسی بود را شکست و به نام خودش ثبت نمود. 

او این رکوردشکنی را در ورزشگاه آنتونیو الورسای آنوئتا و در حضور نمایندگان گینس انجام داد. رکورد پیشین در اختیار مانوئل اشیدگر سوئیسی بود که سال گذشته موفق شده بود تا 25.72 کیلومتر را به حالت تک چرخ با دوچرخه اش طی کند و نامش را درکتاب گینس ثبت کرده بود ولی یک سال بعد ، اوریارته اسپانیایی رکورد او را شکست.

دوچرخه سواری

ماموریت مارکل ساعت 15.40 دقیقه آغاز شد و او با اعتماد به نفس تمام و بدون هیچ تردیدی کارش را شروع کرد. در جریان این مراسم، اعضای خانواده و دوستان صمیمی مارکل یکپارچه او را تشویق می کردند. مارکل بعد از پشت سرگذاشتن رکورد مانوئل سوئیسی، دست از تلاش نکشید و به کارش ادامه داد. در اواسط رکوردگیری، سرعت متوسط او 30.5 کیلومتر بر ساعت بود. در ساعت 16.40 و بعد از یک ساعت دوچرخه سواری با تک چرخ، او رکورد خودش را ثبت کرد و متوقف شد.

دوچرخه سواری

مارکل، متولد سال 1991 در منطقه باسک اسپانیاست و 181 سانتی متر قد و 70 کیلومتر وزن دارد. او علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد و در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« دوچرخه عشق من است. من دوچرخه سواری را وقتی 3 ساله بودم آغاز کردم و در طول تمام این سالها، سبک های مختلف دوچرخه سواری، از جمله دوچرخه سواری تایم تریل، دوچرخه سواری جاده و دوچرخه سواری کوهستان را تجربه کرده ام.

خودم سبک دوچرخه سواری endure را بیش از هرسبک دیگری می پسندم. برای آنکه بتوانم به آرامش برسم، به سراغ دوچرخه سواری کوهستان می روم. چرا که آرامشی که در کوهستان وجود دارد، در هیچ جای دیگر یافت نمی شود.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر