۶ وسیله ارزان که اتاق خواب‌تان را مرفه می‌کند

فقط چند تا وسیله کوچک و جدید می‌تواند اتاق خواب شما را به جای دنج و دلنشینی که همیشه می‌خواسته اید، ‌تبدیل کند. و حتی شاید باعث شود شب‌ها بهتر بخوابید.

دیزاین

فقط چند تا وسیله کوچک و جدید می‌تواند اتاق خواب شما را به جای دنج و دلنشینی که همیشه می‌خواسته اید، ‌تبدیل کند. و حتی شاید باعث شود شب‌ها بهتر بخوابید.

روبالشی صد در صد اطلس

وقتی به خواب ناز رفته اید، این روبالشی‌های ابریشمین می‌توانند شما را خنک نگه دارند. بعضی از آن‌ها جیب‌های مخفی هم دارند که می‌توانید یک کیسه اسطوخودوس یا گیاه خوشبو کننده یا حتی کش مو، توی آن بگذارید.

خوشبو کننده لوکس

یک کم از خوشبو کننده لوکس پارچه به ملافه های‌تان بزنید. این محصول از مواد طبیعی درست شده و هم به پاکیزگی و هم به خوشبویی ملافه‌ها کمک می‌کند.

لرزاننده هوشمند

این وسیله را زیر متکا بگذارید و ویبره آن را تنظیم کنید تا شما را به آرامی از خواب بیدار کند، بدون این که همسرتان اذیت شود. اگر بدون سر و صدا از خواب بیدار نمی‌شوید،‌ برای ایجاد کمی صدا هم برنامه‌ریزی شده است.

خوشبو کننده لوکس

پوست گوسفند

بیرون آمدن از تخت به اندازه کافی سخت هست. اگر اولین قدم‌تان را روی پوست گوسفند بگذارید و سرمای کف اتاق در بدن‌تان ندود، از یک لرزه ناخوشایند در امان می‌مانید.

سبد رخت‌های چرک

آن قدر جا دارد که به اندازه یک هفته لباس‌های کثیف را تویش بریزید و اگر از این مدل بخرید که بدنه برزنت و دسته‌های چوبی و چرم بادوام دارد، بردن لباس‌های چرک تا پای ماشین لباسشویی اصلا کاری نخواهد داشت. یک طرح زیبا بخرید تا اگر جلوی چشم بود، ایرادی نداشته باشد.

بالش خز

به خصوص اگر بالش جنس خز مغولی مارک «کلر» باشد که بسیار نرم است و در 11 رنگ و 3 اندازه مختلف عرضه شده، به هر تختی، یک نمای زیبا خواهد بخشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان