ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ مقصد زیبای گردشگری با پاکیزه‌ترین آب‌های دنیا (قسمت دوم)

هیچ چیز مثل شنا کردن در آبی تمیز نیست، مثل شناور شدن روی آب و دور شدن از واقعیت روزمره. برای این که به شما کمک شود تعطیلات کجا بروید، ‌فهرست ما شامل ۱۰ مقصد زیبا را که تمیزترین آب‌های دنیا را دارند، نگاه کنید.

سفر

هیچ چیز مثل شنا کردن در آبی تمیز نیست، مثل شناور شدن روی آب و دور شدن از واقعیت روزمره. برای این که به شما کمک شود تعطیلات کجا بروید، ‌فهرست ما شامل 10 مقصد زیبا را که تمیزترین آب‌های دنیا را دارند، نگاه کنید. 

سفر

6. ساردینیا، ایتالیا

اهالی ساردینیا به خاطر داشتن عمر طولانی مشهور هستند، و شاید یکی از دلایل این عمر دراز، آب کریستالی و آبی رنگی باشد که هر روز از آن لذت می‌برند. ساردینیا که بین گردشگران هم خیلی محبوب است، چند تا از دلرباترین سواحل و دریاچه‌های دنیا را دارد.

در این جزیره ایتالیایی هم چنین می‌توانید از دیدن فوک‌های راهب مدیترانه‌ای (نوعی از فوک‌های بی گوش) و هم چنین خرهای نژاد آلبینو (بله، واقعا) لذت ببرید. ساردینیا با هوای آفتابی‌اش، واقعا جایی است که باید دید.

سفر

7. ویرجین گوردا

تا ویرجین گوردا، ‌سومین جزیره بزرگ مجمع الجزایر ویرجین بریتانیا، را ندیده باشید، واقعا آب تمیز و درخشان ندیده اید. کریستف کلمب، کاشف بزرگ، خام دستانه این جزیره را به نام «ویرجین چاق» نام گذاری کرد و دلیلش هم، نمای این جزیره از بالا است. سوای این، ویرجین گوردا در خود جاذبه‌ای به نام «حمام‌ها»‌ را دارد که یکی از عجایب زمین شناسی است و شامل اشکال شگفت انگیز و استخرهای طبیعی بهشتی است. 

این جزیره در دریای کاراییب واقع شده است.

سفر

8. کارتر لیک، آمریکا

کارتر لیک (دریاچه کارتر) در اورگون آمریکا،  تقریبا 8 هزار سال پیش و به دنبال یک آتش فشان شکل گرفت. این که دریاچه با خاکسترهای یک فاجعه طبیعی شکل گرفته، در درخشندگی آب تمیز آن که زیر آسمان آبی،‌ چشم‌ها را خیره می‌کند، نقش داشته است.

این دریاچه با آب تازه‌اش آدم را میخکوب می‌کند و زیبایی فریبنده طبیعت را به یادش می‌آورد؛ که مثل یکی از نقاشی‌های «مونه» رنگارنگ و زنده است.

قول می‌دهیم اگر یک بار این جا شنا کنید، دیگر دوست ندارید ترکش کنید.

سفر

9. ایسلا هولبوکس،‌ مکزیک

معجزه طبیعت. در حالی که مکزیک بخشی از تمیزترین و شفاف‌ترین آب‌های دنیا را دارد، ایسلا هولبوکس به خاطر حجم آب‌های گسترده اش، ‌رای ما را می‌گیرد. این جا به هر طرف که نگاه کنید، از آسمان تا دریا،‌ رنگ آبی آسمانی را می‌بینید. این جا هم چنین محل استراحت گروهی از ستاره‌های هالیوود است که می‌دانند چطور چیزهای باحال را پیدا کنند. هر وقت که توانستید، سری به آن جا بزنید، چون ایسلا هولبوکس یعنی زندگی کردن.

سفر

10. ریو آسول، آرژانتین

یکی از مسایلی که درباره رودخانه‌ها و دریاچه‌ها با آب‌های تازه و خنک شان مطرح می‌شود، این است که می‌توانند قبله گردشگرانی شوند که دنبال مزمزه کردن آب گوارا می‌گردند. ریو آسول یک جاذبه الهی دیگر برای گردشگرها است که در یک کلام،‌ زیبا و باشکوه است؛ ‌با آبی که یخ،‌ سبک و کاملا ایمن برای نوشیدن است. تمیزترین تمیزها، ‌آبی‌ترین آبی‌ها، ‌آب ریو آسول چیزی است که آدم برایش می‌میرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان