تمام موبایل های اندرویدی نوکیا آپدیت اندروید اوریو را دریافت می کنند

تقریباً دو هفته از معرفی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل تحت عنوان «اندروید ۸ اوریو» می گذرد و در این بازه، نام بسیاری از شرکت ها و محصولاتی که آپدیت جدید را دریافت می کنند منتشر شده است.

تمام موبایل های اندرویدی نوکیا آپدیت اندروید اوریو را دریافت می کنند

تقریباً دو هفته از معرفی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل تحت عنوان «اندروید 8 اوریو» می گذرد و در این بازه، نام بسیاری از شرکت ها و محصولاتی که آپدیت جدید را دریافت می کنند منتشر شده است.

نوکیا 3 نیز اندروید 8 را دریافت می کند

در بین موبایل هایی که به گفته گوگل اندروید اوریو را دریافت می کنند، نام محصولات کمپانی «HMD Global» با برند نوکیا نیز دیده می شود که تا پیش از این تصور می شد مدل «نوکیا 3» به دلیل استفاده از چیپست متفاوت و نه چندان قدرتمند، از به روزرسانی مذکور محروم خواهد بود.

Nokia 3

حال اما «یوهو سارویکاس» مدیر ارشد تولید HMD در توییتی اعلام کرده تمام اسمارتفون های این شرکت از جمله نوکیا 3 اندروید اوریو را دریافت می کنند که البته تاریخ عرضه آپدیت مورد بحث فعلاً معلوم نشده است.

همان طور که احتمالاً می دانید، نوکیا در تلفن های هوشمند جدید خود از نسخه تقریباً خام اندروید استفاده کرده تا علاوه بر کاربری روان و بی نقص، امکان آپدیت های به موقع و مداوم را نیز فراهم کند.

همچنین لازم به ذکر است که HMD اعلام کرده موبایل های برند نوکیا تا دو سال از پشتیبانی کامل نرم افزاری برخوردار خواهند بود که به معنی دریافت نسخه بعدی اندروید توسط دستگاه های مذکور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر