دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

ظرفیت های گردشگری گلستان در تولید ثروت مورد توجه قرار گیرد

گرگان - دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: گلستان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری است و باید این ظرفیت ها در تولید ثروت مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت های گردشگری گلستان در تولید ثروت مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر،  نور محمد تربتی نژاد عصر دوشنبه در نشست با سرمایه گذاران بخش گردشگری، هنرمندان صنایع دستی، سمن ها و تشکل های غیردولتی اظهار کرد: استان گلستان از قابلیت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است.

وی افزود: گلستان دارای اقلیم های مختلف و  اقوام های گوناگون است و همین امر ظرفیت ویژه ای برای استان فراهم کرده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه همچنان نگاه سنتی به بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد باید در حوزه گردشگری تغییر ایجاد کرده و نگاه جدیدی به وجود بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر فعالیت های آن طور که در ایران مرسوم است در اختیار دولت نیست و به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: امید است با برنامه ریزی درست و دقیق واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی مورد توجه دولت قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان در حوزه فعالان بخش خصوصی و حوزه گردشگری از ظرفیت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و اعتقاد دارم گلستان می تواند گام های بلندی در این راستا بردارد.

تربتی نژاد تاکید کرد: گلستان در حوزه گردشگری و اجرای اقتصاد مقاومتی پتانسیل های بسیاری دارد که باید از این فرصت ها در جهت ایجاد تولید ثروت استفاده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان