بایدها و نبایدهای میکروبلیدینگ ابرو

یک جفت گوشواره یا گردنبند بهترین زیورآلاتی نیست که می‌توانید داشته باشید، بلکه ابروهایتان هستند

یک جفت گوشواره یا گردنبند بهترین زیورآلاتی نیست که می‌توانید داشته باشید، بلکه ابروهایتان هستند. ابروها این قدرت را دارند که به صورت شما قالب بدهند. چه آن‌ها را قوسی شکل کنید یا بگذارید پر و کامل شوند در هر صورت آن‌ها می‌توانند به یکی از ویژگی‌های شما تبدیل شوند. امروزه راه‌های مختلفی برای شکل دادن به ابروها وجود دارند و با استفاده از مدادهای آرایشی، ژل و انواع تتو می‌توانید آن‌ها را به شکل دلخواه خود در بیاورید. در همین رابطه راهنمایی کاربردی برای رنگ ابرو را مطالعه کنید. در حال حاضر یک گزینه جدید اضافه شده که نتیجه‌اش نیمه دائم بوده و به حداقل نگهداری و نظافت نیاز دارد.

میکروبلیدینگ روشی است که از طریق سوزن و قلم میکروبلیدینگ، رنگ با دقت بالا وارد لایه زیرین پوست می‌شود که ظاهر و ظرافت موی طبیعی را دارد. جای تعجبی ندارد که این روش بی نظیر و طبیعی در طی ماه‌های اخیر بسیار محبوب شده است. احتمالا شما هم در پست‌های اینستاگرام با این روش جدید آشنا شده‌اید و کنجکاو بوده‌اید که آن را امتحان کنید یا نه. ما با بتسی شوکی (‌Betsy Shuki) متخصص میکروبلیدینگ که این تکنیک را در دفتر جراحی پلاستیک دکتر اسکات ول (Dr. Scott Well) انجام می‌دهد، صحبت کرده‌ایم و از او در مورد بایدها و نبایدهای میکروبلیدینگ ابرو سوال کرده‌ایم. با بنیتا همراه باشید تا صحبت‌های او را با هم بخوانیم.

میکروبلیدینگ ابرو

تحقیقات لازم را انجام دهید

یک جستجوی سریع در گوگل به شما اطلاعاتی را در مورد این تکنیک خواهد داد. اما خانم شوکی پیشنهاد می‌دهد که کمی تحقیقاتتان را گسترده‌تر انجام دهید تا مطمئن شوید که آیا این روش ابروهای دلخواهتان را به شما خواهد داد یا خیر. او می‌گوید متخصص حرفه‌ای این تکنیک باید مجوز و مدرک این کار را داشته باشد. او همچنین می‌گوید یک متخصص خوب باید عکس قبل و بعد از انجام نمونه کارهایش را داشته باشد و اینکه مشتاقانه به تمام سوالات مشتریانش پاسخ دهد و تمام اطلاعات لازم را در اختیارشان بگذارد. و البته این کار باید در یک محیط تمیز و استریل انجام شود.

کارهای مقدماتی را انجام دهید

قبل از انجام این کار، ابروهایتان را بر ندارید زیرا متخصص میکروبلیدینگ شکل جدید ابروهای شما را بر اساس اندازه ابروهای اصلی خودتان طراحی می‌کند. همچنین تا 72 ساعت قبل از انجام این کار از لایه بردارها استفاده نکنید. مانند تمام محصولات مراقبت پوست که حاوی اسید گلیکولیک، رتین A، رنووا و آلفا هیدروکسی اسید هستند. زیرا این محصولات و داروهای رقیق کننده خون ممکن است باعث التهاب پوست شوند. خانم شوکی می‌گوید هدف این است که تا جای ممکن پوست باید غیر حساس باشد تا خون ریزی به حداقل برسد. خانم‌های باردار، تحت مراقبت و بیماران دیابتی نباید از این تکنیک استفاده کنند.

با متخصص خود در ارتباط باشید

شکل ابروی شما به متخصصتان بستگی دارد زیرا آن‌ها با توجه به فرم صورت شما شکل ابرو را تعیین می‌کنند و همین باعث می‌شود تا ظاهرشان طبیعی شود. اما به طور کامل با متخصصتان در ارتباط باشید تا بتواند ظاهر مورد نظر شما را به صورتتان بدهد. شکل ابروها با 6 اندازه‌گیری تخصصی روی استخوان ابرو انجام می‌شود این اندازه‌گیری توسط زاویه سنج مخصوصی که برای این کار ساخته شده است صورت می‌گیرد. او توضیح داد که من نمی‌توانم به مشتریانم اجازه دهم که شکل ابرو را خودشان تعیین کنند اما در طول این کار یک آینه دستشان می‌دهم تا در مورد میزان پر بودن و نازکی ابرو تصمیم بگیرند. البته همه چیز باید طبیعی بوده و ابروها نه زیادی پر و نه زیادی نازک باشد.

میکروبلیدینگ ابرو

بعد از انجام کار مراقبت‌های لازم را انجام دهید

زمانی که به شکل دلخواه برای ابروهایتان رسیدید طبیعی است که بخواهید آن‌ها را به همه نشان دهید. اما تا حداقل 10 روز از محصولات آرایشی و مراقبت پوست در این نواحی استفاده نکنید. و به هیچ عنوان ابروهای این منطقه را نچینید، پوستش را لمس نکنید و نخارانید. به جز در مواردی که می‌خواهید کرم بعد از مراقبت را که برای هر مشتری منحصر به فرد است با یک گوش پاک‌کن روی آن‌ها بزنید. موارد دیگری که باید طی 10 روز از انجام آن اجتناب کنید شامل برنزه کردن، زیر آفتاب مستقیم قرار گرفتن، عرق کردن و ورزش کردن می‌باشد. شوکی پیشنهاد می‌دهد، زمانی که بهبود پیدا کردید قبل از اینکه زیر نور خورشید بروید، روی ابروهای خود کرم ضدآفتاب با اس پی اف 30 تا 50 بزنید تا رنگ آن از بین نرود.

در مورد نتیجه واقع بین باشید

ممکن است انتظار داشته باشید ابروهایتان ضخیم شوند اما چند جلسه طول می‌کشد تا به شکل دلخواهتان برسید. شوکی می‌گوید یادتان باشد که میکروبلیدینگ یک پروسه دو مرحله‌ای بوده و دائمی نیست. و نباید انتظار داشته باشید بعد از یک جلسه نتیجه دلخواهتان را بگیرید. در ابتدا ضربه‌ها سفت هستند اما به مرور نرم می‌شوند. این را در نظر داشته باشید که پوست‌های مختلف نتیجه مختلفی هم می‌گیرند. داشتن پوست‌ به شدت چرب، منافذ باز، پوست‌ ضخیم‌ و بیماری کراتوزیس یا پوست مرغی در جذب رنگدانه‌ها تاثیر می‌گذارند.

این کار را زیاد انجام ندهید

اگر چه ایرادی ندارد که این کار را هر 30 روز یک بار تکرار کنید اما شوکی پیشنهاد می‌دهد که آن را سالی یک بار انجام دهید. وابسته به اینکه پوست شما چگونه خودش را ترمیم می‌کند، نتیجه آن بین 8 تا 18 ماه دوام خواهد داشت.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با اکستنشن ابرو نیز بیشتر آشنا شوید.
 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر