فتاح خبر داد

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری سازمان بسیج مستضعفین

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی از مهم ترین توافقات با سازمان بسیج مستضعفین ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان است.

ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم امضای توافقنامه همکاری کمیته امداد با سازمان بسیج مستضعفین که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از امدادگران در کمیته، بسیجی بوده و برخی از آنان نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که بسیج انجام می دهد از منابع و آورده های خودش تأمین می شود،افزود:میان کمیته و سازمان بسیج هم افزایی هایی وجود دارد که به کمک کمیته امداد می آید.

فتاح بیان کرد: این توافقنامه شامل ابعاد فرهنگی مانند اعزام به مشهد، اردوهای جهادی، راهیان نور، خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم کشور است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ارائه برخی خدمات مربوط به حوزه مسکن است، تصریح کرد:در سال گذشته توافق ساخت 5 هزار واحد مسکونی انجام شد که 3 هزار از این تعداد تحویل داده شد و برای امسال نیز توافق برای ساخت 10 هزار واحد امضا شد.

وی با بیان اینکه این توافقنامه 3 ساله است اضافه کرد: در بحث تعمیرات مسکن و سرویس بهداشتی نیز 40 هزار واحد توافق شده است.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر