تمام نسخه های گلکسی نوت فن ادیشن در کره جنوبی فروخته شد

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به بازار کره جنوبی می گذرد که سامسونگ خبر داده کلیه موجودی اش به فروش رفته و فعلا برنامه ای برای فروش تعداد بیشتر از آن در خانه را ندارد.

تمام نسخه های گلکسی نوت فن ادیشن در کره جنوبی فروخته شد

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت 7 سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به بازار کره جنوبی می گذرد که سامسونگ خبر داده کلیه موجودی اش به فروش رفته و فعلا برنامه ای برای فروش تعداد بیشتر از آن در خانه را ندارد.

در عین حال اما منابع آشنا با امور سامسونگ ادعا می کنند که کمپانی مورد بحث بعد از فروش چهار هزار دستگاه از این موبایل در خانه، در حال بررسی فروش فن ادیشن به بازارهای غیر از کره است.

گفتنی است این شرکت برچسب قیمتی 620 دلاری را برای نسخه بازسازی شده از نوت 7 انتخاب نموده که حدودا 265 دلار از نسخه اولیه اش ارزان تر است.

مدل بازسازی شده اما مجهز به یک باتری 3200 میلی آمپرساعتی (برخلاف باتری 3500 میلی آمپرساعتی نسخه اولیه) است و به غیر از این بخش تفاوت چندانی با آن ندارد.

در عین حال اما سامسونگ دریافت پیش سفارش برای گلکسی نوت 8 را در کره جنوبی آغاز کرده و طبق برنامه ریزی ها آن را 24 شهریورماه به دست خرده فروشان می رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر