دامن پلیسه دار و تاپ‌ / پاییز و زمستان ۲۰۱۷-۲۰۱۶

دامن پلیسه دار اغلب به‌عنوان یکی از نمادهای زنان و عاشقانه‌های زنان بیان می‌شود

دامن پلیسه دار اغلب به‌عنوان یکی از نمادهای زنان و عاشقانه‌های زنان بیان می‌شود. ما تصمیم گرفته‌ایم تا در بنیتا این بار این دامن‌های پلیسه دار را به همراه تاپ‌هایی که از سایز شما کمی بزرگ‌تر هستند ترکیب کنیم. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای انتخاب دامن به مقاله 6 دامن چین‌ دار زیبا نگاهی بیندازید. نکته اساسی و مهم برای ما در استایل های پیشنهادی رنگ‌ بوده‌ است. با بنیتا همراه باشید.

 

دامن پلیسه دار

چگونه این دو لباس را باهم ترکیب کنید؟ تاپ و دامن پلیسه. پیشنهاد ما این است یک تاپ بزرگ‌تر از اندازه خودتان پیدا کنید و آن را به همراه دامن پلیسه خودتان بپوشید. با یک حرکت شما یک استایل کلاسیک، زیبا را درست کرده‌اید. برای این فصل یکی از نکات پیشنهادی ما برای لباس ترکیب کردن استایل خیابانی (لباس‌های بزرگ‌تر از حالت عادی) به همراه دامن‌های پلیسه دار است. اگر شما به این استایل علاقه‌مند شده‌اید، ما برای شما 3 ایده برای زمستان و پاییز آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای فصل‌های پیش رو استفاده کنید.

همچنین اگر شما دلتان می‌خواهد استایلی بافرهنگ ایرانی به‌وسیله دامن و پیراهن داشته باشید به مقاله پیراهن و دامن ؛ مدل لباس اصیل ایرانی نگاه کنید و ایده بگیرید.

 

دامن پلیسه دار و تاپ‌Credit: theblondesalad

دامن پلیسه دار و تاپ‌Credit: theblondesalad

دامن پلیسه دار و تاپ‌Credit: theblondesalad

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان