میرکوهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سازوکارهای نظارتی تعزیرات حکومتی کافی نیست/ نیاز به کمک مجلس و مردم داریم

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در حال حاضر، نیاز به سازوکارهای نظارتی بیشتری برای ایفای تکالیف داریم.

سازوکارهای نظارتی تعزیرات حکومتی کافی نیست/ نیاز به کمک مجلس و مردم داریمعبدالعلی میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بازوی اجرایی دولت در برخورد با تخلفات صنفی است، گفت: این سازمان بر اساس قوانین و آیین نامه‌های موجود، وظایف سنگینی بر عهده دارد و به این ترتیب باید نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشته باشد.

وی افزود: با این حال، هنوز هم سازوکارهای نظارتی که در اختیار این سازمان قرار دارد، کافی نبوده و با این وضعیت، بسیاری از وظایف سازمان بدون اجرا بر زمین می‌ماند.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: در این رابطه به ویژه به کمک و مساعدت مجلس شورای اسلامی نیاز داریم تا سازمان تعزیرات را به سازوکاها و ابزار نظارتی بیشتر و قوی‌تر مجهز کند. 

وی بیان کرد: امیدواریم موضوع برخورد با تخلفات صنفی که گاه حتی می‌تواند منجر به جرایم بزرگ‌تر شود، با حساسیت و نگاه ویژه‌تری دنبال و پیگیری شود.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: آنچه می‌تواند به این سازمان کمک شایان و غیرقابل انکاری کند، گزارش‌های مردمی است و در همین جا از تک‌تک مردم شریف می‌خواهم هر نوع تخلف صنفی را به سازمان تعزیرات و واحدهای تابعه اطلاع دهند تا مقابله لازم صورت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر