ماهان شبکه ایرانیان

حدس های جالب مصطفی زمانی و رامبد جوان در مورد یکدیگر/ مصطفی زمانی مهمان خندوانه بود

آخرین قسمت برنامه‌ی خندوانه پیش از محرم روی آنتن رفت. مهمان آخرین برنامه‌ی خندوانه در فصل سوم مصطفی زمانی بود. بازیگری که با سریال محبوبی مثل «یوسف پیامبر» شناخته شد. در این برنامه صحبت‌های جالبی رد و بدل شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 آخرین قسمت برنامه‌ی خندوانه پیش از محرم روی آنتن رفت. مهمان آخرین برنامه‌ی خندوانه در فصل سوم مصطفی زمانی بود. بازیگری که با سریال محبوبی مثل «یوسف پیامبر» شناخته شد. در این برنامه صحبت‌های جالبی رد و بدل شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

مصطفی زمانی

خندوانه معمولا از بازیگران سینما، زیاد دعوت می کند. در برنامه ی قبلی، مجید صالحی با دوقلوهایش مهمان خندوانه بود. مطلب مربوط به مجید صالحی را می توانید در بنیتا بخوانید.

این قسمت خندوانه با حضور آتش‌نشانان و کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد. مصطفی زمانی با تشویق حاضران وارد استودیو شد. بعد از گپ و گفت اولیه رامبد جوان مجری برنامه پیشنهاد جالب داد. هر دو پنج حدس درباره‌ی یکدیگر بزنند. جوان گفت: «خورخور نمی‌کنی، به غذا زیاد نمک می‌زنی، فوتبالی نیستی، خیلی راحت گریه می‌کنی و در یک سال گذشته یک بار عاشق شده‌ای.» که تنها مورد آخر را درست حدس زد و همه را اشتباه گفت.

مصطفی زمانی نیز حدس‌های جالبی درباره رامبد جوان زد و گفت: «وقتی می‌خوابی پتو را پایین می‌اندازی، نوشابه می‌خوری بادگلو می‌زنی، وقتی در خانه تنهایی با شلوارک می‌گردی، در مکان‌های دیگر هندوانه نمی‌خوری و در تنهایی یکی از غمگین‌ترین آدم‌ها هستی.» که تقریباً همه را درست گفت.

بعد از این حدس زدن‌ها، زمانی در مورد فوتبالی بودن خودش صحبت کرد: «من عاشق فوتبال هستم و اگر اطلاعات عادل فردوسی‌پور 100 باشد، من حدود70 اطلاعات دارم و از کودکی عاشق پرسپولیس بوده‌ام.»

صحبت جالب دیگر، حرف زدن از گریه در برنامه‌ی خندوانه بود. بازیگر سریال شهرزاد درباره‌ی آخرین باری که گریه کرده بود گفت: «من در کل واکنشی به اتفاقات اطرافم ندارم و اصولاً اهل گریه کردن نیستم و آخرین باری که گریه کردم برای مرحوم عباس کیارستمی بود.»

زمانی در مورد سریال شهرزاد هم صحبت کرد. او در این باره اظهار داشت: «خیلی کار خوبی بود و چون عوامل کارشان را درست انجام دادند مردم این کار را پسندیدند و همه بچه‌ها عاشق بودند و آقای فتحی هم کارشان را خیلی خوب بلد هست.»

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش به همکاری با «شهاب حسینی» و «ترانه علیدوستی» در این سریال اشاره کرد و افزود: «بسیار تجربه خوب و دل‌نشینی بود و هردو بسیار به هم‌بازی خود کمک می‌کنند و ما باهم رفیق بودیم و خوش می‌گذراندیم.»

مصطفی زمانی

مطمئناً یکی از جذابیت‌های برنامه‌ی خندوانه، پرسوناژ «جناب خان» است که در این برنامه هم حضور داشت. او به شوخی و شعر خواندن پرداخت و در ادامه درباره‌ی رقابتش با ترانه علیدوستی برای ایفای نقش شهرزاد گفت: «تا آخرین لحظه پا‌به‌پای هم رفتیم و من شانس نداشتم و آقای فتحی من را انتخاب نکرد.»

یکی از زیباترین صحنه‌های این برنامه در پایان آن اتفاق افتاد. یکی از کودکان سرطانی که در میان تماشاگران بود، کتابش را به مصطفی زمانی هدیه داد و زمانی هم همت و اراده این کودکان را ستود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان