ماهان شبکه ایرانیان

پله: رونالدو فعلا باید برای رسیدن به ۱۲۸۳ گل من تلاش کند

اسطوره فوتبال دنیا که شاهد شکسته شدن رکورد گل‌های ملی‌اش توسط کریس رونالدو بود، گفته او فاصله زیادی با شکستن رکورد کل گل‌های زده‎اش دارد.

پله: رونالدو فعلا باید برای رسیدن به 1283 گل من تلاش کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پله که پیش از این به خاطر شکسته شدن رکورد بیشترین تعداد گل ملی که در اختیار او بود، توسط کریس رونالدو، به او تبریک گفته بود، مدعی شده ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال حالا باید برای رسیدن به تعداد گل‌هایی که او در دوران بازی کردنش زده تلاش کند.

رونالدو با هت‌تریک در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل جزایر فارو که تیمش به برد 5 بر یک رسید توانست تعداد گل‌های ملی‌‎اش را به 78 برساند و رکورد پله را بشکند. البته پله در 92 بازی برای برزیل 77 گل زده بود و رونالدو توانسته در 145 بازی برای تیم ملی پرتغال 78 گل بزند. همچنین پله توانسته برزیل را 3 دوره در سال‌های 1958، 1962 و 1970 به قهرمانی جهان برساند و رونالدو تنها یک بار، آن هم در سال 2016 پرتغال را به قهرمانی یورو رسانده است.

پله در این باره گفت: البته زمان‌های ما متفاوت بوده‌اند. اما زیبایی فوتبال به گل‌هایش است و از این فرصت استفاده می‌کنم تا برای این موفقیت به رونالدو تبریک بگویم. حالا او باید بیشتر از 1283 گل بزند.

این گفته او اشاره به تعداد گل‌هایی داشت که در کل دوران بازی کردن زده و در واقع رونالدو را دعوت به شکستن این رکورد هم کرده است. رونالدو تا اینجا در کل دوران بازی کردنش 608 گل زده است و بعید است بتواند به رکورد پله برسد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان