طرح کلاسیک ناخن خود را با این طرح های هنری جایگزین کنید

یک ظاهر کلاسیک لاک ناخن درست مثل ‌پوشیدن تی‌شرت سفید و شلوار لی آبی رنگ می‌باشد

یک ظاهر کلاسیک لاک ناخن درست مثل ‌پوشیدن تی‌شرت سفید و شلوار لی آبی رنگ می‌باشد. این استایل هیچ وقت کهنه نمی‌شود. اما اگر ظاهر درخشان یک پوشش همیشه فوق‌العاده است این دلیلی نمی‌شود تا همیشه به یک سبک وفادار بمانیم. دفعه بعد به جای اینکه از یک رنگ برای طراحی ناخن خود استفاده کنید کمی سلیقه به خرج بدهید و از هنر برای طراحی ناخن استفاده کنید. از طرح‌های آسان هندسی تا طرح‌های کهکشانی، این پنج پروژه می‌توانند تغییرات ظریفی را برای شما ایجاد کنند. این ناخن‌ها را با ژاکت‌های چشم‌نواز، کفش‌های درخشان یا یک کیف دستی زیبا ست کنید.

یک ناخن دو رنگ، یک ظاهر طبیعی

یک ناخن دو رنگ، یک ظاهر طبیعی

Credit: Anna Liesemeyer

طرح طبیعی لزوماً به معنی یک طرح خسته‌کننده نیست. برای اجرای این طرح شما باید از قسمت‌های خالی و رنگ سفید استفاده کنید تا بتواند یک پایان‌بندی کامل که با بقیه لباس‌های شما ست باشد را ایجاد کند. روی یک زمینه صاف سعی کنید با استفاده از قلم‌مو یا گوش‌ پاک‌کن یک نقطه سفید رنگ را در انتهای هر ناخن ایجاد کنید. دوستان شما باور نخواهند کرد این کار را خودتان کرده‌اید و تصور می‌کنند ولخرجی کرده‌اید و این طرح را در یک سالن زیبایی ایجاد کرده‌اید.

استفاده از یک فاصله کوچک برای استفاده هوشمندانه از رنگ

استفاده از یک فاصله کوچک برای استفاده هوشمندانه از رنگ

Credit: Caroline Burke

اگر شما ترجیح می‌دهید تا از رنگ برای طراحی ناخن‌ خود استفاده کنید اما اگر فکر می‌کنید مهارت لازم برای رنگ آمیزی ندارید این فضای منفی در انتهای ناخن راه‌حل بسیار کاملی برای شماست. نیازی نیست تا دست شما نلرزد. از یک دستمال کاغذی استفاده کنید و یک طرح مثلثی را در انتهای ناخن خود قرار دهید و شروع به رنگ کردن ناخن خود کنید. قبل از اینکه لاک شما خشک شود دستمال کاغذی را جدا کنید.

یک طرح رنگی وگل‌دار برای موقعیت‌های خاص

یک طرح رنگی وگل‌دار برای موقعیت‌های خاص

Credit: Caroline Burke

از یک مهمانی ساده تا یک عروسی، هیچ موقعیت اشتباهی برای استفاده از این طرح رنگی وجود ندارد. اما از طرح‌های رنگارنگ نترسید. از آنجایی که این یک رویکرد انتزاعی است نیازی نیست این گل‌ها کامل باشند. فقط وقت بگذارید و در نهایت شما با یک ناخن زیبا طرف خواهید بود که مثل یک دسته گل، دوست‌داشتنی خواهد بود.

طرح کهکشانی ناخن که همه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد

طرح کهکشانی ناخن

Credit: Caroline Burke

لباس خود را معمولی نگاه دارید و با این طرح شاخص و خیره‌کننده (البته ساده) برای ناخن‌های خود همگان را شگفت‌زده کنید. ابتدا یک رنگ تیره را برای پایه ناخن استفاده کنید و سپس وقت زیادی را اختصاص بدهید تا خشک شود. بعد از یک اسفنج روی ترکیبی از رنگ‌ها استفاده کنید تا یک طرح کهکشانی را روی ناخن‌های خود ایجاد کنید. نقطه‌های سفید رنگ، یادآور ستاره‌ها هستند تا این طرح بین کهکشانی را کامل کنند.

طرح هندسی برای هر نوع ترکیب رنگی

طرح هندسی

Credit: Anna Liesemeyer

در استفاده از این طرح استاد شوید و خواهید توانست طرح هندسی را روی هر نوع ترکیب رنگی ایجاد کنید. استفاده از سایه‌های طبیعی برای افراد مبتدی بهتر است اما این به آن معنی نیست که شما نمی‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر بهره ببرید. از آنجایی که شما از دستمال کاغذی برای ایجاد طرح استفاده می‌کنید نیازی نیست تا نگران خراب شدن طرح مثلثی باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر