ماهان شبکه ایرانیان

سردار مهری به آنا خبر داد:

نصب هرگونه نوشته یا شکل روی خودروها تخلف است/جریمه ۳۰ هزار تومانی برای متخلفان

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه قانون رسم هر نوشته یا طرح بر روی بدنه خودرو را ممنوع کرده است، تاکید کرد: بر اساس کد تخلفاتی تعریف شده است، گفت: متخلفان ۳۰ هزار تومانی جریمه می‌شوند

نصب هرگونه نوشته یا شکل روی خودروها تخلف است/جریمه 30 هزار تومانی برای متخلفان

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه قانون رسم هر نوشته یا طرح بر روی بدنه خودرو را ممنوع کرده است، تاکید کرد: بر اساس کد تخلفاتی تعریف شده است، گفت: متخلفان 30 هزار تومانی جریمه می‌شوند.

به گزارش به نقل از آنا،سردار تقی مهری با اشاره به لزوم برخورد با افرادی که روی خودروهای خود اقدام به نوشتن شعر و مطلب یا چسباندن استکیر می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و در آیین نامه برای آن کد تخلفاتی تعریف شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که در گذشته هم از سوی پلیس با این اقدام برخورد می‌شد، گفت: اقدام به دست نوشت یا چسباندن استیکر روی خودرو موجبات حواس پرتی دیگران رانندگان را به وجود می‌آورد و زمینه ساز بروز تصادفات است.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد که رانندگانی که دست به این اقدام می‌زنند مطابق با آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بر اساس کد 2069 تخلفات به 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

مهری اضافه کرد: تعداد خودروهایی که این اقدام را انجام می‌دهند در سطح کشور بسیار محدود است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان