میدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سرشماری از زنان ایرانی که همسران غیر ایرانی دارند

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند آغاز شده و در حال تکمیل اطلاعات آن ها هستیم.

سرشماری از زنان ایرانی که همسران غیر ایرانی دارنداحمد میدری، معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:‌ از هفته گذشته سرشماری زنان ایرانی که همسر غیر ایرانی دارند آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: دولت لایحه حمایت از زنانی که همسر غیر ایرانی دارند و فرزندانشان امکان تحصیل یا کارت هویت ندارند را نهایی و به مجلس ارسال کرده است و منتظر تصمیم گیری مجلس هستیم.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در همین راستا برای تکمیل اطلاعات در قالب سرشماری از تمام بانوانی که همسر غیر ایرانی دارند، تقاضا می شود هر چه سریع‌تر نسبت به ارسال کد ملی خود به شماره 2000195 از طریق پیامک اقدام کنند تا در سامانه ثبت شود.

میدری اذعان کرد: از ابتدای سرشماری تا پایان روز گذشته 5 هزار ثبت نام انجام شده است و اکثر ثبت نامی‌ها همسرشان از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان است.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان عنوان کرد: با تصویب لایحه حمایتی دولت از این پس برای فرزندان این قشر کارت هویت صادر و امکان تحصیل در مدارس برای آن ها فراهم می شود و حتی می‌توانند یارانه هم دریافت کنند.

صدور کارت هویت برای فرزندان مردان غیر ایرانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان