معرفی اپ Enlight Quickshot؛ با آیفون خود حرفه ای تر عکس بگیرید

طی چند ماه اخیر محصولات شرکت Lightricks توجه های زیادی را به خود جلب کرده اند. این شرکت پیش از این نسخه دوم و پیشرفته تر اپلیکیشن Enlight را به نام Enlight Photofox برای آی دیوایس ها به صورت رایگان منتشر کرد. شایان ذکر است که نسخه اول این اپ توانست جایزه بهترین طراحی و توسعه را در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ از اپل دریافت کند.

معرفی اپ Enlight Quickshot؛ با آیفون خود حرفه ای تر عکس بگیرید

طی چند ماه اخیر محصولات شرکت Lightricks توجه های زیادی را به خود جلب کرده اند. این شرکت پیش از این نسخه دوم و پیشرفته تر اپلیکیشن Enlight را به نام Enlight Photofox برای آی دیوایس ها به صورت رایگان منتشر کرد. شایان ذکر است که نسخه اول این اپ توانست جایزه بهترین طراحی و توسعه را در کنفرانس WWDC 2017 از اپل دریافت کند.

اگر عاشق عکاسی هستید و روی آیفون خود برای عکاسی در هر شرایطی حساب باز کرده اید، پس حتماً باید استفاده از اپلیکیشن Enlight Quickshot را در دستور کار خود قرار دهید. این ابزار ضمن دارا بودن ویرایشگری قدرتمند و بی نظیر شامل 4 مد مختلف و پیشرفته برای عکاسی حرفه ای است.

Enlight Quickshot ترکیبی از سرعت، سادگی و قدرت را برای کاربران به ارمغان می آورد و به طور کلی سبب می شود که عکاسی با تلفن های هوشمند ساده تر و لذت بخش تر از گذشته شود. این اپلیکیشن دارای 4 حالت HDR ،Quickshot ،Photo و Strobe است که هر کدام عملکرد کاملاً متفاوتی را در اختیار شما می گذارند.

کاربران با استفاده از حالت Strobe به راحتی می توانند در حین حرکت از خود عکس بگیرند و همه حرکات بدن شان را در یک تصویر و به صورت ترکیبی مشاهده کنند.

اگر قصد عکاسی در کنتراست بالا را دارید نیز حالت HDR به دادتان می رسد.

اگر قصد عکاسی در کنتراست بالا را دارید نیز حالت HDR به دادتان می رسد و به شما کمک می کند تا تصاویری با کیفیت ثبت نمایید.

در ادامه حالت Quickshot با استفاده از یک هوش مصنوعی قدرتمند و پیشرفته به طور خودکار تصاویر ثبت شده را تنظیم کرده، آن ها را مرتب می کند و سبب افزایش کیفیت در حین عکاسی می شود. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به اعمال ویرایش های پیچیده نیست؛ به راحتی عکس بندازید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Enlight Quickshot در کنار قابلیت هایی که جهت عکاسی حرفه ای در اختیار کاربران می گذارد، یک ویرایشگر قدرتمند نیز هست. با استفاده از این اپ می توانید چند تصویر را به طور هم زمان با استفاده از پردازش دسته ای ویرایش کنید. تنها کافیست فیلتر، میزان روشنایی، عمق، سایه، رنگ و... مورد نظر خود را انتخاب و آن را بلافاصله روی تمام عکس ها اعمال نمایید.

از سایر امکانات این اپ فوق العاده می توان به ابزار تصحیح کننده عکس (کاهش نویز یا شفاف کردن قسمت های مات) اشاره کرد که قادر است در کسری از ثانیه کیفیت کلی عکس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین وجود فیلترها و افکت های منحصر به فرد و زیبا در دسته بندی های مختلف همچون Portrait و Urban قطعاً جلوه منحصر به فردی را با تصاویرتان می بخشد.

در پایان بگوییم که با استفاده از نسخه رایگان این اپلیکیشن گزینه هایی چون ابزار پیشرفته Strobe، قابلیت شخصی سازی فیلترها و قابلیت ویرایش دسته ای بیش از 3 تصویر را از دست می دهید و تنها می توانید به حالت های مختلف دوربین و فیلترهای چشم نواز Enlight Quickshot بسنده کنید.

دانلود Enlight Quickshot از اپ استور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر