ماهان شبکه ایرانیان

رونالدینیو: منتظر بهترین بازی‌های کوتینیو در لیورپول باشید

مهاجم اسبق بارسلونا معقد است لیورپولی‌ها نباید نگران باشند و فلیپه کوتینیو بهترین بازی‌هایش را برای این تیم در فصل جاری انجام خواهد داد.

رونالدینیو: منتظر بهترین بازی‌های کوتینیو در لیورپول باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از این که تیم فوتبال بارسلونا برای خرید کوتینیو از لیورپول فشار زیادی آورد و خود این بازیکن برزیلی هم تمرینات را تحریم کرد تا باشگاه را برای کسب اجازه رفتن به بارسا مجبور کند، هواداران لیورپول نگرانند که مبادا به خاطر بد شدن رابطه این بازیکن با یورگن کلوپ و هم‌تیمی‌ها او دیگر نتواند مانند فصول گذشته در تیمش درخشش داشته باشد.

اما رونالدینیو، اسطوره برزیلی سابق بارسلونا اخیرا مصاحبه‌ای با روزنامه میرر داشته و خیال هواداران را از این بابت راحت کرده است: این فصل هواداران خواهند دید که او همه تلاشش را برای تیمش خواهد کرد. می‌دانم که او چنین بازیکنی است. همچنین وقتی در سالی هستیم که سال بعد از آن جام جهانی است، هیچ بازیکنی نیست که نخواهد در تیمش بازی کند. پس هواداران لیورپول نباید نگران چیزی باشند.

رونالدینیو همچنین در ادامه گفت: من هیچ یک از داستان‌هایی که درباره او ساختند را قبول ندارم، خنده‌دار است که می‌گویند حاضر نشده برای لیورپول بازی کند. من او را می‌شناسم و می‌دانم چنین انسانی نیست. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان