اجرای سنت‌های قصه گویی در همایش ملی میراث روایی

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۲/۱۳-«علیرضا حسن زاده» رییس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام این خبرگفت: آیین گشایش همایش با سخنرانی رییسان عالی و افتخاری این همایش سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و حجت الاسلام سید حسین شاه مرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور همراه خواهد بود.

تاریخ خبر :1393/12/13-«علیرضا حسن زاده» رییس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اعلام این خبرگفت: آیین گشایش همایش با سخنرانی رییسان عالی و افتخاری این همایش سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و حجت الاسلام سید حسین شاه مرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور همراه خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری همایش در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند در سالن موزه ملی افزود: در این همایش همچنین تفاهم نامه ای میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شورای فرهنگ عمومی کشور به منظور انجام فعالیت های علمی و فرهنگی مشترک منعقد خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: در بخش دوم روز اول از برگزاری این همایش 10سخنرانی علمی در 2پنل ارائه خواهد شد که این بخش نیز با اجرای سنت های قصه گویی و پخش صدای راویان افسانه های ایرانی در دهه های گذشته همراه خواهد بود.
رییس پژوهشکده مردم شناسی با اشاره به برنامه های روز دوم همایش تصریح کرد :روز دوم نیز با ارائه 10سخنرانی و اجرای سنت های اصیل قصه گویی ایرانی همراه است .
به گفته او بخش اختتامیه این همایش با قصه سرایی همراه است .

وی اظهار داشت:دربخش های جانبی همایش شاهد برپایی نمایشگاه” افسانه به قلم نقش و نقاشی “هستیم که در دوبخش جداگانه ،طراحی حرفه ای افسانه های ایرانی و نقاشی کودکان از افسانه های ایرانی به نمایش در می آید.

اجرای سنت‌های قصه گویی در همایش ملی میراث روایی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر