رئیس سازمان صدا و سیما:

برگزاری جشنواره تولیدات مراکز برکات خوبی برای کردستان دارد

سنندج – رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری جشنواره تولیدات مراکز آثار و برکات خوبی برای استان کردستان به دنبال دارد.

برگزاری جشنواره تولیدات مراکز برکات خوبی برای کردستان دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسکری ظهر امروز در بدو ورود به سنندج، هدف از سفر خود را ابراز ارادت به مردم گرانقدر، خونگرم، صمیمی، مقاوم و قهرمان کردستان اعلام کرد و افزود: شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره بیستم تولیدات مراکز صداوسیما از دیگر اهداف این سفر است.

وی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز را برای استان ها مفید و موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: این جشنواره به طور ویژه برای استان گرانقدر کردستان هم دارای برکات و آثار ویژه ای است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه جشنواره های تولیدات مراکز هر سال روند پیشرفت را روبه روی خود داشته است، افزود: امیدواریم امسال هم این روند ادامه یابد و جشنواره بیستم از نظر کیفی و کمی بهتر از سال های قبل باشد.

وی به نقش این جشنواره در افزایش کیفیت تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز اشاره کرد و گفت: این جشنواره آثار و برکات فراوان برای مراکز صداوسیما در استان ها دارد.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استانهای صدا و سیما، از روز 14 شهریور ماه در سنندج آغاز شده است و قرار است امشب و با حضور رئیس رسانه ملی و با معرفی برترین ها به کار خود پایان دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر