قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما:

مردم باید خود را در رسانه ملی ببینند

سنندج – قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما گفت: مردم باید خود را در رسانه ملی ببیند تا میزان اعتماد آنها به رسانه ملی افزایش یابد.

مردم باید خود را در رسانه ملی ببینند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی بعد از ظهر امروز در کمیسیون خبر بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما در سنندج اظهار داشت: هرچه میزان دیده شدن مردم در شبکه ها کمتر شود، میزان واگرایی آنها به حکومت بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه در بین آثار، ٩٠ درصد بولتن ها به وسعت جغرافیایی توجه داشتند، افزود: مردم باید خود را در رسانه ملی ببینند و باید این تنوع جغرافیایی را ما در رسانه ملی نشان دهیم.

قائم مقام خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ویژگی های دیگر بولتن های خبری در رسانه ملی، بیان کرد: فرآورده متنوع خبری، یکی دیگر از ویژگیهای یک بولتن خبری است.

عابدینی گفت: بسیاری از شبکه های خارجی، با دعوت مهمان، ولو اینکه سردبیر خود به استودیو فقط درصدد القای مواضع خود نیستند، بلکه برای تنوع فرآورده های خبری انجام می دهند.

وی عنوان کرد: دنیای رسانه در قرن ٢١ کاملاً متفاوت است و بسیاری از تعاریف تغییر کرده است و امیداست تعاریف جدید ارائه شده در زمینه خبری در سالهای آتی و در جشنواره سال آینده نمود بیشتری داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر