استاندار کردستان:

فرهنگ وهنر ملی کشورمان وامدار استان کردستان است

سنندج- استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان سرزمین فرهنگ وهنر است،گفت: فرهنگ و هنر ایران اسلامی وامدار استان کردستان است.

فرهنگ وهنر ملی کشورمان وامدار استان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی پنج شنبه شب در اختتامیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها که با حضور رییس رسانه ملی، وزیر بهداشت و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزارشد، گفت: با برگزاری این جشنواره گنجینه ای از هنرکشور مهمان کردستان بودند.

وی با اشاره به اینکه کردستان سرزمین کوه های بلند، مردم سرافراز دارای اصالت و فرهنگ است، عنوان کرد: فرهنگ و هنر ملی ما وامدار سرزمین کردستان است چراکه این استان اصیل ترین قوم آریایی و ایرانی ترین قوم ایرانی هستند.

وی اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه این دوره از جشنواره در کردستان برگزار شده  و قطعا فرصت مناسبی بود که استان را بهتر به هموطنان خود معرفی کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: متاسفانه این ستان  با قضاوت های نادرستی در بسیاری از نقاط کشور شناخته می شود که این جشنواره شرایطی فراهم کرد تا مردم دیگر نقاط کشور بهتر این استان و مردم آن را بشناسند.

زاهدی بیان کرد:  این سرزمین، بی شک سرزمین فرهنگ وهنر است اگرچه از لحاظ امکانات فیزیکی دارای ضعف هایی است ولی مردمی مهربان و مهمان نواز دارد که این بهترین و ارزشمند ترین پتانسیل این منطقه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان