صادرات صنایع دستی استان یزد مدیریت می‏‏‌شود

تاریخ خبر:۱۳۹۳/۱۲/۲۳- دفتر شرکت مدیریت صادرات صنایع دستی استان یزد به همت بخش خصوصی در یزد افتتاح شد.

تاریخ خبر:1393/12/23- دفتر شرکت مدیریت صادرات صنایع دستی استان یزد به همت بخش خصوصی در یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، “محمدرضا دهقان مهرجردی” سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر، افزود: به همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان جهت کمک به هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و در راستای شناسایی تقاضای بازارهای بین‏‏‌المللی و همچنین نحوه پردازش و پاسخ صحیح به تقاضای این بازارها افتتاح شد.

وی اطلاع از سلیقه خریداران خارجی و تولید مبتنی بر تقاضای بازار را از مهمترین موارد چرخه تولید صنایع دستی عنوان و نقش اداره کل میراث فرهنگی استان را به عنوان بازوی حمایتی و نظارتی بر عملکرد این شرکت و در نهایت معرفی آن جهت حضور در نمایشگاه‏‎های داخلی و خارجی مصوب معاونت کشور، اعلام کرد.

دهقان مهرجردی خاطرنشان کرد: خدمات این شرکت، بسیاری از جنبه‎‎های مربوط به صادرات از جمله تحقیقات بازار، ترتیب امور حمل و نقل، تعیین توزیع کننده یا نماینده خارجی، حضور در نمایشگاه‏‏‌های خارجی، انجام امور مربوط به تبلیغات و ایجاد بانک‌‏‏های اطلاعاتی را در برخواهد گرفت.

وی همچنین افزود: شرکت مذکور شناسایی بازارهای مصرف و برگزاری آموزش‏‏‌های کاربردی مورد نیاز اعضا، همکاری با وزارتخانه‎‎های ذیربط، برگزاری همایش‎‎های تخصصی، ایجاد کارگروه‎‎های تخصصی و ثبت برند جهانی را نیز پوشش می‎‎دهد.

این مقام مسئول، هدف از ایجاد این شرکت را سامان دادن به امور مشترک اعضا، ایجاد ارزش افزوده برای کلیه ذینفعان با رویکردی صادرات محور و اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی دانست.

به گزارش ایسنا، دفتر شرکت مدیریت صادرات صنایع دستی استان در ضلع شرقی میدان امیرچقماق قرار دارد.

صادرات صنایع دستی استان یزد مدیریت می‏‏‌شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان