ماهان شبکه ایرانیان

یک میلیون و ۲۶۵ مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۵-بهمن عسگری سوادجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مسافران از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه امسال از هشت محور شامل مزار(اهواز)– شهرکرد، تونل رخ – شهرکرد، شهرضا – بروجن، مبارکه – بروجن، زرین شهر – سفیددشت، گوشکی – لردگان، سمیرم – مال خلیفه و دهدز &#۸۲۱۱; لردگان وارد استان شدند.

تاریخ خبر :1394/01/15-بهمن عسگری سوادجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مسافران از 28 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال از هشت محور شامل مزار(اهواز)– شهرکرد، تونل رخ – شهرکرد، شهرضا – بروجن، مبارکه – بروجن، زرین شهر – سفیددشت، گوشکی – لردگان، سمیرم – مال خلیفه و دهدز – لردگان وارد استان شدند.

وی گفت: 47 هزار و 714 نفر گردشگر در مدت یاد شده در سطح این استان اقامت داشتند.

عسگری سوادجانی افزود: 50 درصد از این تعدد در مدارس و مابقی در هتل ها، مهمانپذیرها، خانه های مسافر، هتل آپارتمانها، کمپ های موقت، چادرهای مسافرتی، حاشیه بلوارها، خیابانها و سالن های ورزشی اسکان گزیدند.

وی از 761 مورد بازرسی و نظارت در مدت یاد شده در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 188 مورد از مراکز اقامتی، 265 مورد از رستورانها، مراکز پذیرایی و بین راهی، 14 مورد از دفاتر خدماتی مسافرتی و 294 مورد از مراکز اقامتی موقت بازدید به عمل آمد.

وی نتیجه این بازدیدها را 26 مورد تذکر و یک اخطار کتبی عنوان کرد و گفت: در این ایام 120 هزارو 341 نفر گردشگر از اماکن تاریخی، تفریحی و توریستی استان دیدن کردند.

عسگری سوادجانی، بیشترین بازدیدها را از مجموعه تاریخی فرهنگی چالشتر با دارا بودن چهار موزه شامل(موزه سنگ، موزه کار و زندگی، موزه حمام، موزه شهداء) ذکر کرد و گفت: حاشیه زاینده رود در شهرستان سامان و کانون گردشگری سیاسرد در شهرستان بروجن، بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با داشتن بیش از یکصد کانون تفریحی و گردشگری، در ایام نوروز امسال پذیرای خیل مهمانان وارد شده به این استان بود.

یک میلیون و 265 مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان