ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی از سرود اصفهان به سه زبان

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۳۰-مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: سرودی با عنوان &#۸۲۲۰;سرود اصفهان&#۸۲۲۱; با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در هفته نکوداشت اصفهان رونمایی می‌شود.

تاریخ خبر :1394/01/30-مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: سرودی با عنوان “سرود اصفهان” با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در هفته نکوداشت اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، مهدی بقایی در نشست مطبوعاتی هفته نکوداشت اصفهان با بیان اینکه 22 برنامه از طرف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در این هفته برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری هفته گردشگری میدان امام علی (ع) یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان است.

وی با بیان اینکه در گردشگری بیشتر به جامعه میهمان نگاه می‌شود، افزود: در کنار جامعه میهمان باید به یک قسم مهم گردشگری که جامعه میزبان است نیز توجه شود. در همین راستا هفته گردشگری حمام علیقلی آقا و…. در بعد شهری برگزار شد، اما هفته گردشگری میدان امام علی (ع) در هفته نکوداشت اصفهان فراتر و به صورت ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره عکس شیخ بهایی نیز در روز یازده اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود. در این جشنواره 460 اثر از استان اصفهان و 20 اثر از استان‌های دریافت شده است.

بقایی با اشاره به برنامه‌های هفته اصفهان ادامه داد: بزرگداشت استاد اسماعیل شیران، کنسرت موسیقی گوشه‌های اصفهان و ارکستر بزرگ مجلسی، اختتامیه جشنواره سالانه ملی نقاشی، اختتامیه جایزه ادبی قصه محله ما و نمایش روشنایی‌های شهر (برشی از تاریخ اصفهان) در این هفته برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرودی با عنوان “سرود اصفهان” با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در هفته نکوداشت اصفهان رونمایی می‌شود.

مسابقات بین‌المللی خواهر خوانده‌های اصفهان

همچنین امین کریمیان، مدیر امور ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهرخوانده اصفهان در هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود و در این مسابقات هشت کشور و 10 تیم خارجی در رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: هندبال ساحلی ویژه آقایان و بانوان در پارک ساحلی ناژوان، جشنواره پدر و پسر در ورزشگاه ارغوان و جشنواره مادر و دختر در ورزشگاه گل نرگس نیز در این هفته برگزار می‌شود.

مدیر امور ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به ورزشی همگانی، اضافه کرد: مسابقات بومی و محلی مانند تیراندازی با تپانچه و تفنگ و همچنین ورزش‌های باستانی در هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب تخت فولاد در هفته نکوداشت اصفهان

حجت‌الاسلام والمسلمین منوچهر مهروی پور، مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد نیز گفت: رونمایی از دو کتاب تخت فولاد به زبان عربی و رونمایی از کتاب صفای دل از برنامه‌های مجموعه تخت فولاد در هفته نکوداشت اصفهان خواهد بود.

وی به برنامه‌های تاریخی، مذهبی و فرهنگی در هفته نکوداشت اصفهان در مجموعه تخت فولاد اشاره و اظهار کرد: در اولین جمعه ماه رجب معروف به لیلة‌الرغائب ویژه‌برنامه‌ای در مجموعه تخت فولاد برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اضافه کرد: ویژه‌برنامه معرفی تخت فولاد ویژه دانشجویان، دومین نکوداشت زنان عالمه و شهیده، ویژه برنامه جهاد علمی شیخ بهایی در قالب نمایشگاه و سخنرانی در مجاورت تکیه بابا رکن‌الدین از دیگر برنامه‌های مجموعه تخت فولاد در هفته نکوداشت اصفهان خواهد بود.

همچنین حسن موذنی، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: افتتاح فاز اول پارک مشاهیر اصفهان و باغ علوم و فنون در هفته نکوداشت اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از دیوارنگاره امضاء خطاطان مدفون در تخت فولاد، رونمایی از نماد معراج، نورپردازی اتوبان شهید آقابابایی و رونمایی از سردیس‌های مشاهیر از دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان است.

رونمایی از سرود اصفهان به سه زبان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان