وقتی پسران مسی و شکیرا همبازی می شوند

اخیرا لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفتگویی اعلام کرد که پسرش تیاگو، به زودی در آکادمی  فوتبال بارسلونا، فوتبال بازی کردن را شروع خواهد کرد

ستاره آرژانتینی فوتبال

اخیرا لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفتگویی اعلام کرد که پسرش تیاگو، به زودی در آکادمی  فوتبال بارسلونا، فوتبال بازی کردن را شروع خواهد کرد. این اتفاق از روز دوشنبه 19 سپتامبر رخ داد؛ چرا که پسر مسی در مینی استادی بارسلونا تمرینات فوتبالی اش را شروع کرد. اما او به تنهایی تمرین نمی کرد و درکنار او، میلان پیکه، پسر جرارد پیکه وشکیرا و بنجامین پسر لوئیس سوارس هم دراین کلاس شرکت کردند. هر سه آنها سه ساله هستند و از همین رو در یک کلاس ، فوتبال را می آموزند. البته در اولین روز این کلاس فوتبالی، این سه بازیکن بارسا که روز تعطیلی را سپری می کردند، همراه با پسربچه هایشان به سر کلاس رفتند.

اولین جلسه این کلاس ساعت 17 عصر برگزار شد و لئو مسی وپسرش تیاگو بیست دقیقه زودتر از زمان پیش بینی شده به مینی استادی رسیدند. اندکی بعد از آن بود که لوئیس سوارس همراه با همسرش سوفیا و پسرشان وارد پارکنیگ مینی استادی شدند و سپس نوبت به جرارد پیکه و شکیرا رسید که میلان را به محل برگزاری کلاس رساندند.

فوتبالیست های کوچک

از چند هفته پیش سران باشگاه بارسلونا به بازیکنان تیم اصلی شان و البته کارمندان باشگاه اعلام کردند که می توانند دختران و پسران 3 تا 5 ساله شان را در این کلاس فوتبالی ثبت نام کنند. این دوره، درحقیقت دوره آموزش ابتدایی فوتبال است که کلاسهایش دو روز در هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و حداکثر 25 دانش آموز کوچک دارد. هدف اصلی برگزاری این دوره این است که بچه ها با لمس توپ آشنا شوند و اولین اصول فوتبالی را بیاموزند.

باشگاه بارسلونا

برای آرامش هرچه بیشتر بچه ها، خبرنگاران اجازه بازدید از این کلاس را ندارند. اولین جلسه این کلاس با شور و هیجان زیادی برگزار شد و بچه ها مهارتهای فوتبالی شان را به نمایش گذاشتند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان