ماهان شبکه ایرانیان

کریس رونالدو، یک پدر نمونه!

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید همواره تلاش می کند تا وظایفش به عنوان یک پدر را به بهترین نحو ممکن انجام دهد

رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید همواره تلاش می کند تا وظایفش به عنوان یک پدر را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. او همواره نشان داده که مثل یک دوست در کنار پسر کوچولویش، کریستیانو جونیور هست واخیرا با انتشار تصویری در اینستاگرام، بار دیگر این را ثابت کرده است. در این عکس، کریس را در کنار پسرش پشت میز می بینیم و کریس درکنار این عکس نوشته:« انجام تکالیف درسی با پسرم!»

رونالدو در تمام مراسم ویژه و مهم، پسرش را همراه با خودش می برد و دراکثر بازیهای خانگی رئال مادرید هم می توان کریس جونیور را در کنار مادر ستاره پرتغالی در جایگاه مخصوص ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دید.

رونالدو

کریستیانو جونیور در روز 17 ژوئن سال 2010 در آمریکا به دنیا آمد و ستاره پرتغالی هرگز تمایلی نداشت که نام و هویت مادر فرزندش را فاش کند. در حال حاضر هم مادر کریس رونالدو، مسئولیت نگهداری کریس جونیور را عهده دار است و حالا رونالدوی کوچک که به سن شش سالگی رسیده، تحصیل در مدرسه را آغاز کرده و دراین مسیر هم مثل سایر روزهای شیرین و سخت زندگی، پدرش را درکنارش می بیند. ستاره پرتغالی رئال هم تلاش می کند تا هرزمان که وقت آزاد داشته باشد، در زمینه تحصیل درکنار فرزندش باشد و به درس و مشق او رسیدگی نماید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان