ماهان شبکه ایرانیان

دختر شایسته اسپانیا، نامزد جدید کریس رونالدوست؟

طبق گزارش منتشره در مجله «کوراسون CZn»، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و دزیره کوردرو، مدل سرشناس اسپانیایی، مدتی است که با هم آشنا شده اند و به نظر می رسد که به زودی خبر آشنایی و نامزدی شان را به صورت رسمی اعلام کنند.

کریس رونالدو و نامزدش

طبق گزارش منتشره در مجله «کوراسون CZn»، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و دزیره کوردرو، مدل سرشناس اسپانیایی، مدتی است که با هم آشنا شده اند و به نظر می رسد که به زودی خبر آشنایی و نامزدی شان را به صورت رسمی اعلام کنند.

این درحالی است که دزیره به تازگی و در اواخر ماه آگوست از نامزدش انزو رنلای ایتالیایی جدا شد. از آن زمان به بعد، کریس رونالدو و دزیره دائما عکسهای یکدیگر در شبکه های اجتماعی وبه ویژه اینستاگرام را لایک می کنند و گویا چندین پیغام خصوصی میان آنها رد و بدل شده است. این مجله در گزارش خود یادآوری کرده که از یک ماه پیش تاحالا، کریس و دزیره با هم رفت و آمد می کنند و حتی دزیره به شهر مادرید نقل مکان کرده و با دونفر از دوستانش خانه ای اجاره کرده تا در شهر مادرید زندگی کند. در عین حال دزیره در یک ماه اخیر بارها در رستورانهای محله فینکا در حومه مادرید که محل سکونت افراد ثروتمند وسرشناس است و کریس نیز در آنجا زندگی می کند دیده شده است وبه نظر می رسد که حالا او با کریس در حال رفت و آمد است.

نکته جالب توجه اینجاست که گویا کریستیانو رونالدو از مدت ها پیش، از دزیره خوشش می آمده؛ اما نامزدی دزیره با رنلا، باعث شده بود تا کریس از نزدیک شدن به دخترشایسته سابق اسپانیا دوری کند و از تلاش برای آشنایی با او دست بکشد. اما گویا کریس بعد از اطلاع از برهم خوردن ارتباط دزیره و رنلا، در اینستاگرام، با این دختر اسپانیایی تماس گرفته.

درصورت تائید این خبر، دزیره کوردروی اسپانیایی، اولین دختری خواهد بود که به صورت رسمی بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از ایرینا شایک، نامزد روسش وارد زندگی این ستاره پرتغالی شده است. الان بیش از یک سال و نیم از جدایی کریس و ایرینا می گذرد ولی رونالدو هنوز کسی را جایگزین نامزد روسش نکرده. در این میان نام افرادی مثل پائولا سوارس، ائیزا گونسالس، کریستینا بوچینو، کاساندرا دیویس و الیسا د پانیسیس به عنوان نامزدهای جدید واحتمالی کریس به گوش می رسیدند. اما هرگز کریس ارتباطش با هیچ یک از این دختران جوان را تائید نکرد و هیچ یک از آنها را به عنوان نامزدش به رسانه ها معرفی نکرد.

دختر شایسته اسپانیا

دزیره حدود 90 هزار فالوور در اینستاگرام دارد واهل سویای اسپانیاست. او در سال 2014 دخترشایسته اسپانیا لقب گرفت و به نمایندگی از کشورش در مسابقات دختر شایسته دنیا شرکت کرد. او اخیرا در صفحه شخصی اش در اینستاگرام پیغامی را نوشته که می توان آن را هم به این موضوع مرتبط دانست:« ماه سپتامبر و جشن تولدم (در روز 13 سپتامبر). ماه سپتامبر، ماه تغییرات است؛ با کلی هیجان و انگیزه و انرژی.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان