سید سیروس پورموسوی:

بازیکنان فولاد در باد خوابیده بودند/در حمله کم تعداد هستیم

اهواز - سرمربی تیم فولاد خوزستان عقیده دارد؛ بازیکنانش در باد خوابیده بودند و همین امر باعث حذف آنها از رقابت‌های جام حذفی شده است.

بازیکنان فولاد در باد خوابیده بودند/در حمله کم تعداد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پور موسوی شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر ایران جوان بوشهر در اهواز و حذف از رقابت جام حذفی فوتبال کشور در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبول دارم که جام حذفی، جام شگفتی‌ها لقب گرفته است ولی بازیکنان ما در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند.

وی افزود: بازیکنان من در باد خوابیده بودند و در برابر ایرانجوان بوشهر موفق عمل نکردند. بعد از این شکست به آنها گفتیم که جام حذفی تمام شد و دیگر باید به فکر حضور پرقدرت در رقابت‌های جام حذفی باشیم.

پورموسوی عنوان کرد: موقعیت‌های بی‌شماری را به خصوص در نیمه اول از دست دادیم و در نهایت حریف با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، قدرت جبران را از ما گرفت و ما به راحتی از جام حذفی حذف شدیم. ضمن اینکه ما در حملات هم کم تعداد بودیم که این وضع باید برای بازی‌های آینده اصلاح شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص تیم ایرانجوان بوشهر نیز گفت: آنها تیم خوبی بودند و بازی مناسبی را در مقابل ما به نمایش گذاشتند هر چند آنها روی ضدحملات تمرکز کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های یک‌هشتم نهایی جام حذفی شامگاه امروز در استادیوم غدیر اهواز، تیم های فولاد خوزستان و ایران جوان بوشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم دسته اولی ایران جوان موفق به شکست رقیب لیگ برتری خود داشت و حذف تیم های لیگ برتری از گردونه رقابت‌های لیگ برتر را تکمیل کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر