افتتاح تنها «تله‌کابین آبی و خاکی» کشور در چالیدره مشهد

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۴/۱۵-مدیر مجموعه تفریحی و توریستی چالیدره از افتتاح این مجموعه گردشگری در مشهد همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

تاریخ خبر :1394/04/15-مدیر مجموعه تفریحی و توریستی چالیدره از افتتاح این مجموعه گردشگری در مشهد همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجوشان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان- محمود جوانمرد در حاشیه برنامه سفره‌های همدلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموعه چالیدره «ترن کوهستان» راه‌اندازی می‌شود که گردشگران را از پایین به بالای کوهستان می‌رساند.

وی افزود: دستگاه تله‌کابین، تله CH از ایتالیا خریداری شده است که تنها تله آبی و خاکی در کشور به شمار می‌رود و مساحت 230 متر را بدون پایه از روی آب رد می‌کند.

جوانمرد عنوان کرد: چالیدره تنها برج 3 منظوره در دنیاست که با 50 نفر مسافر روی ارتفاع 40 متری می‌ایستد و توقف می‌کند، سپس می‌چرخد، یعنی حرکت بالا و پایین چرخش در ارتفاع 43 متری و بانجی جامپینگ را همزمان دارد.

وی ادامه داد: این برج تفریحی دارای استاندارد است و در شرق کشور برای اولین بار اجرایی شده است و اکنون در مرحله دکوراسیون داخلی است و تا عید فطر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به کمبود مراکز تفریحی در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، افزود: در برج سازی خیلی‌ها وارد شده‌اند، اما در این حوزه علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم برکات زیادی هست که جذب گردشگر را نیز شامل می‌شود.

جوانمرد عنوان کرد: از سال 85 کار در حوزه گردشگری را آغاز کردیم و سال 89 مجموعه چالیدره ‌آغاز بکار کرد و سرانجام طی 5 سال کار و تلاش، عید فطر به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح تنها «تله‌کابین آبی و خاکی» کشور در چالیدره مشهد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر