عبداللهی:

شهرداری تهران در عراق برای ساخت و ساز هزینه نکرده است

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به هیچ عنوان در عراق برای ساخت و ساز و اختصاص هزینه در این راستا اقدام نکرده است.

شهرداری تهران در عراق برای ساخت و ساز هزینه نکرده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شهرداری تهران در مسأله اربعین، با توجه به امکانات و توانایی های این سازمان، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: اغلب اقدامات انجام شده شهرداری، اقداماتی سرمایه ای و زیرساختی است و فعالیت خود را در راستای موضوعات اجرایی و ارایه خدمات به زائران دنبال می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون 13 کمیته در وزارت کشور برای برنامه ریزی برگزاری مراسم اربعین تشکیل شده است و شهرداری تهران عضو ثابت 8 کمیته است. ضمن اینکه یک کمیته مستقل از شهرداری با محوریت ارایه خدمات شهری با مسئولیت کامل این سازمان تشکیل شده است.

عبداللهی افزود: کار شهرداری ایجاد موکب و موکب داری نیست و این سازمان تنها یک موکب با مدیریت بسیج شهرداری ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران به هیچ عنوان در عراق به ساخت و ساز و اختصاص هزینه در این راستا اقدام نکرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این سازمان تنها در راستای فراهم آوردن امکانات اولیه برای اسکان زائران اربعین و آماده‌سازی امکانات مورد نیاز فعالیت می کند.

عبداللهی افزود: طبق مصوبات قانونی، هرگونه ساخت و ساز با ستاد بازسازی عتبات عالیات است و شهرداری تهران هیچ گونه هزینه ای را به این امر اختصاص نداده است.

وی گفت: بیش از 2 میلیون و پانصد هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین حضور دارند که یک پنجم آن را زائران تهرانی تشکیل می دهند و سازمان شهرداری تهران برای ارایه خدمات مورد نیاز این افراد با توجه به حیطه وظایف خود عمل خواهد کرد.

 

اقدامات شهرداری برای اربعین، اقداماتی زیرساختی و سرمایه ای است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان